Wiadomości branżowe

600 tys. Klientów

mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, pozyskał już 600 tysięcy Klientów. Przy obecnym tempie rozwoju, realne jest osiągnięcie liczby 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy rachunków pod koniec br.Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. W ciągu 40 miesięcy działalności, Klienci mBanku otworzyli ponad 730 tysięcy rachunków, na których zdeponowali 2,7 miliarda zł."Sukces bankowości internetowej będzie zależał od ciągłej innowacji technologicznej, procesowej i produktowej. Na naszych oczach zmienia się zasadniczo model oszczędzania gospodarstw domowych, sposób dokonywania transakcji płatniczych oraz zaspokajania potrzeb kredytowych osób fizycznych. Zmiana stylu życia - pracy, wypoczynku i edukacji - w wyniku rozpowszechniania się postępu technologicznego wymusza dostosowanie oferty banków detalicznych w zakresie produktów i sposobu obsługi. Sukces mBanku zawdzięczamy umiejętnemu zastosowaniu technologii dla stworzenia nowego modelu biznesowego, którego kluczem są relatywnie niskie koszty, najlepsze ceny, prostota obsługi, a wszystko razem służy wygodzie i

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, pozyskał już 600 tysięcy Klientów. Przy obecnym tempie rozwoju, realne jest osiągnięcie liczby 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy rachunków pod koniec br.

Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. W ciągu 40 miesięcy działalności, Klienci mBanku otworzyli ponad 730 tysięcy rachunków, na których zdeponowali 2,7 miliarda zł.

„Sukces bankowości internetowej będzie zależał od ciągłej innowacji technologicznej, procesowej i produktowej. Na naszych oczach zmienia się zasadniczo model oszczędzania gospodarstw domowych, sposób dokonywania transakcji płatniczych oraz zaspokajania potrzeb kredytowych osób fizycznych. Zmiana stylu życia – pracy, wypoczynku i edukacji – w wyniku rozpowszechniania się postępu technologicznego wymusza dostosowanie oferty banków detalicznych w zakresie produktów i sposobu obsługi. Sukces mBanku zawdzięczamy umiejętnemu zastosowaniu technologii dla stworzenia nowego modelu biznesowego, którego kluczem są relatywnie niskie koszty, najlepsze ceny, prostota obsługi, a wszystko razem służy wygodzie i korzyściom dla klientów.” – zaznacza Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.

mBank proponuje model, w którym to bank szuka Klienta, a nie odwrotnie. Każdy, kto ma ukończone 13 lat może stać się Klientem mBanku, gdyż mBank nie stawia przed Klientami żadnych ograniczeń w otwarciu konta, nie wymaga minimalnych i regularnych wpłat. Klienci mogą swobodnie korzystać ze swoich środków nie tracąc korzyści z ich wysokiego oprocentowania.

mBank może obecnie spełniać funkcję instytucji finansowej pierwszego wyboru, która oferuje unikalne powiązanie finansowych produktów niebankowych (fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) z wygodną obsługą bankową i dzięki temu pozwala Klientom na optymalne zarządzanie finansami. mBank zapewnia maksimum korzyści i wygody.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Jak nie stracić pracy magisterskiej z laptopa?_Porady dla 1,5 mln polskich studentów i innych użytkowników komputerów przenośnych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy