Oprogramowanie Oprogramowanie dla biznesu

AB rozwija swoją platformę ABOnline.pl o nową funkcję dla klientów

AB rozwija swoją platformę ABOnline.pl o nową funkcję dla klientów
Magnice, 5.10.2021r. Informacja Prasowa AB rozwija swoją platformę ABOnline.pl o nową funkcję dla klientów Zakupy na ABOnline.pl jeszcze bezpieczniejsze. Największy dystrybutor technologii w Polsce umożliwił

Magnice, 5.10.2021r.

Informacja Prasowa

AB rozwija swoją platformę ABOnline.pl o nową funkcję dla klientów

Zakupy na ABOnline.pl jeszcze bezpieczniejsze. Największy dystrybutor technologii w Polsce umożliwił swoim partnerom możliwość dwuetapowego logowania do swojej platformy e-commerce. AB podkreśla, że bezpieczeństwo oferowanych usług jest dla spółki jednym z priorytetów.

Nowa funkcja daje klientom AB dodatkową możliwość zabezpieczenia dostępu do swojego panelu klienta. Autentykacja dwuetapowa, bo tak nazywa się ta funkcja w platformie ABOnline.pl polega na podawaniu każdorazowo przy logowaniu, specjalnie wygenerowanego kodu zabezpieczającego, który jest ważny 30 sekund. Kody są tworzone przez dedykowane do tych rozwiązań i zyskujące na popularności aplikacje Microsoft Authenticator lub Google Authenticator. Aplikacje trzeba wcześniej pobrać na swoje smartfony i założyć w nich konta. Cały proces dodawania nowego zabezpieczenia zajmie użytkownikom platformy kilka minut. Dystrybutor przygotował instrukcję, która krok po kroku pomaga użytkownikom włączyć nową funkcję.

– BezpieczeÅ„stwo użytkowników naszej platformy e-commerce to jeden
z priorytetów. W AB S.A. nie tylko dostarczamy najnowsze technologie, ale również sami korzystamy ze sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. Wiemy, jak ważne w prowadzeniu biznesu jest poczucie bezpieczeństwa, dlatego, rozwijając platformę ABOnline.pl daliśmy naszym użytkownikom kolejną możliwość wyboru
i wprowadziliśmy dodatkową funkcję zabezpieczenia konta. Jestem przekonana, że spotka się z dużym zainteresowaniem wśród naszych partnerów. – wyjaśnia Patrycja Gawarecka dyrektor sprzedaży i marketingu w AB S.A.

Platforma ABOnline.pl to jedna z pierwszych w Polsce platform e-commerce dla klientów B2B. Firma AB już zapowiada, że pracuje nad kolejnymi nowymi funkcjami dla jej użytkowników. Ich premiera zaplanowana jest jeszcze w tym roku.

Grupa AB jako jedyna polska firma znajduje siÄ™ w gronie 8 najwiÄ™kszych dystrybutorów IT i dostawców rozwiÄ…zaÅ„ e-commerce w Europie. Jest mocnym nr 1 w Polsce i Europie Åšrodkowo-Wschodniej. Oferuje najszersze na rynku portfolio produktów, w tym najwiÄ™kszych Å›wiatowych producentów nowoczesnych technologii jak Apple, Microsoft, HP Inc., Hewlett Packard Enterprise (HPE), Lenovo, Samsung czy Dell – do ponad 16 tys. partnerów handlowych. Jest wiodÄ…cym dostawcÄ… usÅ‚ug chmurowych (cloud) oraz wartoÅ›ci dodanej
w dystrybucji (VAD). Rozwija także dystrybucję AGD/RTV i zabawek, należąc już do wiodących dystrybutorów
w tym zakresie w Polsce. Spółkę cechują najlepsze zaplecze logistyczne i najlepsza efektywność biznesowa
w branży.
W roku finansowym 2020/2021 Grupa AB zanotowała ponad 13 mld zł przychodów ze sprzedaży (+28% rdr), generując 182 mln zł wyniku EBITDA (+64% rdr) i 123 mln zł zysku netto (+86% rdr).

A to już wiesz?  Marketing mix zautomatyzowany: dystrybucja i promocja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy