Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Kiedy kierowca może wyjąć kartę z tachografu? Praktyczne case study i przegląd taryfikatora kar.Tachograf, mimo że cyfrowy, nie obejdzie się bez wpisów manualnych. Jest szereg sytuacji, które wymagają wprowadzenia danych rę
Jak cyberprzestępcy próbowali nas oszukać w ostatnim sezonie wyprzedażowym?Kończy się kolejny sezon wyprzedaży, będący czasem szczególnej aktywności cyberprzestępców. Ze względu na zamknięcie sklepów, wiele osób chęt
Informacja prasowa29/11/2018Pivotal stworzył benchmark dla firm, które chcą sprawdzić, jak wygląda ich cyfrowa transformacjaW krajach rozwiniętych już 37 proc. aplikacji działa w chmurzePośród wszystkich systemów
Lampy do ogrodu i na tarasZima zbliża się ku końcowi, nastał więc odpowiedni czas na wybór lamp do ogrodu i na taras. Na fasadzie domu możemy zainstalować kinkiety, a przy stoliku i krzesłach – ustawić wysoką lampę z
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 stycznia 2020 r. Elektryka będziesz musiał naprawić sam!Przygotowanie warsztatów i ASO na trend elektromobilnościTrend elektromobilności coraz mocniej zaznacza swoją obecność w wielu krajach o
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo