Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Cyberprzestępcy wykorzystują hasło „Black Lives Matter” do ataków phishingowych na całym świecieCyberprzestępcy często wykorzystują wydarzenia o globalnym zasięgu, aby przeprowadzać nowe ataki phishingowe. Cały świat
Ważne dla Polski nowe stanowisko Komisji EuropejskiejOdpowiedź Komisji Europejskiej na ostatnie głosowanie Parlamentu Europejskiego w sprawie pakietu mobilności to światełko w tunelu dla polskich przewoźników. Dlaczego? Daje
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Informacja prasowaWarszawa, 26.06.2019 r.Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobietPraca na etacie daje stabilność finansową, ale nie wszyscy potr
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie