Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Zalety przekwalifikowania sięWedług szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tej branży. Rynek jest pojemny, a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejący
Informacja prasowa, Kwiecień 2018Jak sztuczna inteligencja może zmienić naszą rzeczywistość?– Znamy zwycięzców globalnego konkursu online, organizowanego przez NVIDIA i ChallengeRocket.com.Wyzwanie NVIDIA® Jetson™ Devel
Warszawa, 29 września 2017 r.Polscy przedsiębiorcy jako jedyni w Europie pozytywnie oceniają szansę na poprawę swojej sytuacji gospodarczej w najbliższym czasie – wynika z badania Global Business Monitor opracowanego na zlecen
AVM na targach Mobile World Congress 2018Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych: WiFi w topologii mesh by uzyskać lepszą wydajność sieci domowej W czasie Mobile World Congress w Barcelonie (26.02-1.03.2018) firma AVM z
Hochland PolskaSierpień 2021Hochland Polska partnerem wydania Poradnika młodych ratowników Ziemi PWNHochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznyc
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
Czego nauczyły nas cyberataki w dobie COVID-19?Według analityków z FortiGuard Labs firmy Fortinet, okres pandemii jest czasem wielkich żniw dla cyberprzestępców. Korzystają z dobrze sprawdzonych metod, które zapewniają im wys
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie