Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowisk
Łódź, 21 września 2020 r.Informacja prasowaAtlas konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwojuAtlas, wiodący producent materiałów budowlanych, konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Oznacza to, że
Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Kiedy kierowca może wyjąć kartę z tachografu? Praktyczne case study i przegląd taryfikatora kar.Tachograf, mimo że cyfrowy, nie obejdzie się bez wpisów manualnych. Jest szereg sytuacji, które wymagają wprowadzenia danych rę
Warszawa, 17 stycznia 2018 r.Komentarz eksperta odnośnie zmian przepisów o ochronie danych osobowychMaciej Kaczmarski, Prezes zarządu, ODO 24.15 stycznia 2018 r. w Sejmie odbyła się konferencja dotycząca projektu ustawy o ochr
Jak zdalny dostęp pomaga dbać o infrastrukturę ITObecnie dostęp do kluczowych zasobów przedsiębiorstwa znajdujących się w centrach danych jest utrudniony ze względów bezpieczeństwa, a firmy ze wszystkich branż zmagają si�
Informacja prasowa – 7 października 2021Najnowszy odtwarzacz przenośnyA&ultima SP2000T z hybrydowym wzmacniaczemoraz unikalną lampową technologiąFirma Astell&Kern będąca światowym liderem w zakresie najwyższej
Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �