Sieć Hebe nawiązała współpracę z platformą Twisto. Od września klienci zyskają możliwość odroczenia zapłaty za zakupy w sklepie internetowym hebe.pl. Hebe na bieżąco obserwuje trendy na rynku i wychodzi naprzeciw oczeki
Warszawa 23.11.2017Z tysięcy osób na castingach, dziś w grze o wielką wygraną została czwórka największych muzycznych wojowników: Maja Kapłon, Marta Gałuszewska, Michał Szczygieł i Łukasz Łyczkowski. Finał coraz bliże
Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 stycznia 2020 r. Elektryka będziesz musiał naprawić sam!Przygotowanie warsztatów i ASO na trend elektromobilnościTrend elektromobilności coraz mocniej zaznacza swoją obecność w wielu krajach o
Badanie Fortinet – 74% przedsiębiorstw doświadczyło naruszenia bezpieczeństwa systemów przemysłowychTrend, w ramach którego w firmach łączone są ze sobą systemy z dziedziny technologii informacyjnej (IT) oraz operacyjnej
Informacja prasowa29/11/2018Pivotal stworzył benchmark dla firm, które chcą sprawdzić, jak wygląda ich cyfrowa transformacjaW krajach rozwiniętych już 37 proc. aplikacji działa w chmurzePośród wszystkich systemów
Jak zadbać o bezpieczeństwo szpitalnej infrastruktury IT?Wśród najczęściej pomijanych obszarów są narzędzia do diagnostyki obrazowej,stacje pielęgniarskie i księgowośćWarszawa [10 września 2019 r.] – Szpitale i przyc
Nie tylko Darknet. Gdzie „etyczni hakerzy” szukają informacji o cyberzagrożeniach?Analiza i wykrywanie cyberzagrożeń pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom przygotować się na ataki oraz łagodzić ich skutki. W miarę rozw
Informacja prasowa10 stycznia 2020Słuchawki SoundMAGIC TWS50 True Wireless Jakość za dobrą cenęMarka SoundMAGIC swoim tempem rozszerza swoje portfolio dbając przede wszystkim o jakość swoich wybór aniżeli czas wypuszczenia
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie