Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Informacja prasowaWarszawa 20.07.2021Agnieszka Nosal nową Dyrektor Zarządzającą Esri PolskaEsri Polska, wyłączny dystrybutor rozwiązań GIS Esri Inc. w Polsce oraz firma doradcza w obszarze wykorzystania danych przestrzennych
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
Kwartalny raport Fortinet: cyberprzestępcy zmieniają priorytety i rzadziej stosują phishing Warszawa, 04.12.2019 Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, zapr
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Cyberprzestępcy podszywają się pod Allegro. Jak nie dać się oszukać?W ostatnim czasie na skrzynki mailowe Polaków docierają informacje o możliwym zablokowaniu konta w serwisie Allegro.pl z powodu rzekomego nieuregulowania pł
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�