Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
15 maja 2018 r.AiMesh – system routerów Wi-Fi dla całego domu Darmowa funkcja umożliwia połączenie kilku routerów ASUS, w celu stworzenia sieci Wi-Fi obejmującej cały dom i oferuje użytkownikom wydajną i elastyczną alter
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako
Łódź, 21 września 2020 r.Informacja prasowaAtlas konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwojuAtlas, wiodący producent materiałów budowlanych, konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Oznacza to, że
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Więcej WiFi z meshJak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh Do końca lipca br. każdy może sprawdzić jak działa nowa technologia mesh, która pozwala zwi
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak