Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 mld złotych więcej . Pandemia koronawirusa i spowodowane przez nią
Biznes w służbie nosorożcomSpołeczna odpowiedzialność biznesu coraz częściej jest elementem obowiązkowym w strategiach firm. I choć możliwości działań są różne, najbardziej cieszą te, które realnie pomagają benefic
Informacja dla prasyTrzecia Strona wdraża rozwiązania chmury hybrydowej IBM, aby zapewnić zdalny dostęp do książek podczas pandemii Warszawa, 31 marca 2021 – IBM (NYSE: IBM) ogłosił dzisiaj, że Trzecia Strona, dostawca
Informacja prasowaWarszawa, 13 stycznia 2020 r. Firma telemedyczna Infoscan S.A. poinformowała o zawieszeniu dalszych emisji obligacji zamiennych na akcje realizowanych w ramach umowy inwestycyjnej podpisanej w 2019 roku z fundusze
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
AVM na targach CEBIT 2018„Hello FRITZ!”: AVM przedstawia FRITZ!OS 7, ulepszenia infrastruktury Mesh i modele FRITZ!Box dla sieci o dużych prędkościachW czasie targów CEBIT w Hanowerze firma AVM po raz pierwszy prezentuje FRIT
Informacja prasowa, Warszawa, 10.05.2018 r.Włochy wprowadzają kary za odpoczynek kierowcy w kabinie pojazduOd początku maja, firmy transportowe wysyłające kierowców do Włoch czeka jeszcze więcej obostrzeń. Dołączyły one b
Warszawa, 23 października 2017 r.Przygotowanie do RODO w 10 krokach– krótki poradnik dla przedsiębiorcówCoraz częściej słyszymy o nowych regulacjach, jakie wprowadza europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowy
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn