Wiadomości branżowe

Cuda karty Orange mBank

Wystartowała kampania reklamowa karty kredytowej Visa Orange mBank. Kampania nosi tytuł "mały cud", a jej myśl przewodnia zamyka się w sloganie: "Za każdym razem, gdy płacisz kartą Visa Orange mBank, dzieje się coś dobrego". W reklamie telewizyjnej w chwili, gdy bohater dokonuje płatności kartą mBanku, przez okno sklepu widać jak na moment na ścianie budynku po drugiej stronie ulicy powstaje jakby przez przypadek zarys uśmiechniętej twarzy z różnych występujących tam elementów.Celem kampanii jest dotarcie do abonentów Orange i przekonanie ich do skorzystania z oferty karty kredytowej Visa Orange mBanku. Dlatego też zdecydowaliśmy się na przyjęcie stylu komunikacji marki Orange - mówi Piotr Jakubowski, Naczelnik Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką mBanku. W komunikacji podkreślamy fakt, że każda transakcja dokonana za pomocą naszej karty oznacza teraz podwójne punkty Profit, które można wymieniać na dodatkowe minuty, doładowania, telefony i inne atrakcyjne rzeczy z katalogu Profit.Trzytygodniowa kampania telewizyjna potrwa do 4 czerwca  br. i

Wystartowała kampania reklamowa karty kredytowej Visa Orange mBank.

Kampania nosi tytuł "mały cud", a jej myśl przewodnia zamyka się w sloganie: "Za każdym razem, gdy płacisz kartą Visa Orange mBank, dzieje się coś dobrego". W reklamie telewizyjnej w chwili, gdy bohater dokonuje płatności kartą mBanku, przez okno sklepu widać jak na moment na ścianie budynku po drugiej stronie ulicy powstaje jakby przez przypadek zarys uśmiechniętej twarzy z różnych występujących tam elementów.

Celem kampanii jest dotarcie do abonentów Orange i przekonanie ich do skorzystania z oferty karty kredytowej Visa Orange mBanku. Dlatego też zdecydowaliśmy się na przyjęcie stylu komunikacji marki Orange – mówi Piotr Jakubowski, Naczelnik Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką mBanku. W komunikacji podkreślamy fakt, że każda transakcja dokonana za pomocą naszej karty oznacza teraz podwójne punkty Profit, które można wymieniać na dodatkowe minuty, doładowania, telefony i inne atrakcyjne rzeczy z katalogu Profit.

Trzytygodniowa kampania telewizyjna potrwa do 4 czerwca  br. i będzie widoczna w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat, TVN CNBC Biznes i Discovery.  W kampanii wykorzystane będą spoty 30 i 15-sekundowe.

Wsparciem dla kampanii TV są reklamy prasowe, które można zobaczyć w: Dzienniku, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Telewizyjnej (GW), Wysokich Obcasach (GW), Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Viva, Gala, Forum, Auto Świat, Komputer Świat, Avanti, Elle, Focus, Forbes, Logo, Men’s Health, Manager Magazine, Playboy, Voyage i National Geographic.

Dodatkowo na największych portalach (m.in. WP, Onet, Interia, Gazeta.pl) prowadzona jest kampania internetowa z wykorzystaniem billboardów i toplayerów.

Kreacje przygotowała agencja Leo Burnett pracująca dla Orange w Polsce, a media zaplanował dom mediowy Initiative Media. Film wyreżyserował Jan Hryniak, a autorem zdjęć jest Paweł Edelman. Spot do tej kampanii możecie obejrzeć na http://www.mbank.tv/.  

A to już wiesz?  Ericsson sygnatariuszem Konsorcjum dla Szerokopasmowej Polski

Visa Orange mBank jest pierwszą na naszym rynku kartą, którą można zdobyć przy minimum formalności, dzięki procesowi oceny kredytowej dokonywanemu na podstawie wysokości rachunków w sieci Orange i regularnym ich opłacaniu. Bank nie weryfikuje zdolności kredytowej – jedynym kryterium jest relacja z operatorem.

O KARTĘ kredytową Visa Orange mBank mogą ubiegać się abonenci Orange od minimum 6 miesięcy, korzystający z oferty abonamentowej (dla Klientów indywidualnych) oraz MIX. Wniosek można składać drogą internetową na stronach mBanku, telefonicznie – dzwoniąc na mLinię 0801 300 800 oraz w mKioskach lub Centrach Finansowych mBanku.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy