Głównym tematem tegorocznej, już drugiej, edycji Interactive Marketing Meeting będzie PROSUMENT – www.intercativemarketingmeeting.pl. Konferencja odbędzie się w Spale (17-18 stycznia). Program merytoryczny spotkania powstał dzięki inicjatywie Grupy Interaktywnej działającej w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Poza Grupą Interaktywną SMB współorganizatorem tegorocznej konferencji jest wydawnictwo IDG Poland. W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane najciekawsze i najlepiej udokumentowane case’y z zakresu marketingu interaktywnego oraz mobilnego. Konferencja kierowana jest przede wszystkim do marketerów wszystkich szczebli, którzy pragną zwiększyć efektywność swoich kampanii internetowych.
Wśród gwiazd drugiej edycji znajdą się m.in.:
– Christophe Cauvy – Regional Digital Director McCann Worldgroup,
– James Warren – Head of Interactive, Social and Emerging Media Company Weber Shandwick
– Tomasz Jędrkiewicz – członek Zarządu IQS and QUANT Group,
– Jacek Henzler – dyrektor marketingu, członek Zarządu Play,
– Dominik Kaznowski – z Agory S.A.
Tematem wiodącym 2nd IMM będą oczekiwania aktywnego konsumenta interaktywnego czyli PROSUMENTA. Zaprezentowane studia przypadków pozwolą uczestnikom odpowiedzieć na kluczowe dla marketerów pytania:
– gdzie i jak szukać Prosumentów?
– jak spowodować aby Prosument wybrał naszą markę?
– jak uczynić Prosumenta lojalnym użytkownikiem?
Ponadto uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w fakultatywnych, interaktywnych warsztatach dotyczących planowania kampanii reklamowych w Internecie oraz dotyczących zarządzania projektami e-marketingowymi.
Pierwsza edycja tej konferencji odbyła się w październiku 2006 roku na Zamku Polonii w Pułtusku. Podczas tego dwudniowego spotkania branży marketingu interaktywnego odbyły się w unikalnej formule symultanicznej (tj. agencje wespół z klientami) prezentacje ponad 20 najciekawszych kampanii z obszaru marketingu interaktywnego oraz mobilnego.
Partnerami medialnymi konferencji są: miesięcznik Brief, BizOn Media, Gadu-Gadu, gazeta.pl, interia.pl, Mediarun, Puls Biznesu oraz Radio PIN.
Więcej informacji o 2nd Interactive Marketing Meeting na stronie: www.intercativemarketingmeeting.pl