Wiadomości branżowe

Dwa nowe czasopisma na rynku

Z początkiem wiosny na rynku mediów motoryzacyjnych pojawią się dwa nowe tytuły, Auto Firmowe oraz Traffic, będące wynikiem współpracy Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl oraz wydawnictwa IPM.Obie pozycje skierowane zostaną przede wszystkim do firm, które w swojej działalności wykorzystują samochody. W Polsce obecnie nie ma na rynku żadnego tytułu prasowego, który w kompleksowy sposób zbierałby informacje dotyczące funkcjonowania auta w przedsiębiorstwie. Tę lukę ma wypełnić Auto Firmowe.W miesięczniku tym będzie można znaleźć informacje o finansowych aspektach użytkowania auta w firmie, analizę aktów prawnych właśnie pod kątem małych firm, testy samochodów wykorzystywanych przez firmy, a także informacje o drogach i inwestycjach drogowych w Polsce oraz inne analizy rynkowe.Traffic będzie bezpłatnym dwutygodnikiem o charakterze informacyjnym, w którym pojawi się też zapowiedź tematyczna do kolejnych numerów Auta Firmowego. Skierowany będzie do wszystkich, nie tylko fanów motoryzacji, ale także użytkujących na co dzień auto. W Trafficu pojawią się najnowsze informacje z rynku motoryzacyjnego, m.in. opisy premier nowych aut, promocje

Z początkiem wiosny na rynku mediów motoryzacyjnych pojawią się dwa nowe tytuły, Auto Firmowe oraz Traffic, będące wynikiem współpracy Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl oraz wydawnictwa IPM.

Obie pozycje skierowane zostaną przede wszystkim do firm, które w swojej działalności wykorzystują samochody. W Polsce obecnie nie ma na rynku żadnego tytułu prasowego, który w kompleksowy sposób zbierałby informacje dotyczące funkcjonowania auta w przedsiębiorstwie. Tę lukę ma wypełnić Auto Firmowe.

W miesięczniku tym będzie można znaleźć informacje o finansowych aspektach użytkowania auta w firmie, analizę aktów prawnych właśnie pod kątem małych firm, testy samochodów wykorzystywanych przez firmy, a także informacje o drogach i inwestycjach drogowych w Polsce oraz inne analizy rynkowe.

Traffic będzie bezpłatnym dwutygodnikiem o charakterze informacyjnym, w którym pojawi się też zapowiedź tematyczna do kolejnych numerów Auta Firmowego. Skierowany będzie do wszystkich, nie tylko fanów motoryzacji, ale także użytkujących na co dzień auto. W Trafficu pojawią się najnowsze informacje z rynku motoryzacyjnego, m.in. opisy premier nowych aut, promocje koncernów, nowe przepisy, porady specjalistów, a także ceny nowych samochodów dostępnych na naszym rynku.

Redakcja mojeauto.pl będzie brały aktywny udział w tworzeniu obu czasopism, w których wykorzystane zostaną materiały z serwisu mojeauto.pl, w tym przede wszystkim cenniki aut z ich dokładną specyfikacją techniczną oraz aktualne promocje na naszym rynku motoryzacyjnym. Wkrótce zostanie też uruchomiony serwis internetowy, w którym będą prezentowane treści z obu czasopism. Serwis ten będzie wchodził w skład platformy mojeauto.pl.

Auto Firmowe wydawane będzie w nakładzie 30 tys. egzemplarzy i dostępne będzie poprzez prenumeratę oraz w sprzedaży w kioskach, wybranych sieciach handlowych, salonikach prasowych oraz na stacjach benzynowych. Nakład Traffica to 150 tys. egzemplarzy. Będzie on bezpłatnie rozdawany w największych polskich miastach w dużych centrach handlowych, przy największych skrzyżowaniach i na stacjach benzynowych.

A to już wiesz?  Suszarka do ubrań Samsung ? nowa jakość w dbaniu o odzież

Źródło InterNet Service S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy