Warszawa, 14 czerwca 2006 r. ? Agencja Edelman Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Fujifilm Polska.
Roczny kontrakt przewiduje m.in. przygotowanie strategii komunikacji Fujifilm Polska i bieżącą obsługę medialną marki korporacyjnej oraz poszczególnych produktów i usług oferowanych przez firmę na polskim rynku. W ramach umowy, konsultanci Edelman Polska odpowiadać będą również za strategiczne doradztwo w zakresie zarządzania wizerunkiem kierownictwa spółki.
Obsługą Fujifilm Polska w ramach agencji Edelman Polska zajmuje się Dział PR Korporacyjnego, do którego dołączyła ostatnio Kamila Górecka, obejmując stanowisko Account Directora. Kamila specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej, a także w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Przed dołączeniem do zespołu Edelman Polska pełniła funkcję Key Account Managera w agencji Glaubicz Garwolińska Consultants, pracując m.in. dla takich klientów, jak CA IB czy PLL LOT. Przez ponad rok pełniła także funkcję rzecznika Komitetu Obligatariuszy Elektrimu. Wcześniej jako Account Manager w Agencji United PR miała okazję współpracować m.in. z: Microsoft Polska, Kompanią Piwowarską, Wyborową S.A.Jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła także Podyplomowe Studium PR przy ISNS UW i PAN.
Edelman Inc. to największa niezależna, sieciowa agencja public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 25 konsultantów specjalizujących się w public relations korporacyjnym i zarządzaniu marką. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, zbrojeniowej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybko zbywalnych.