Ericsson podpisał z BT kontrakt na dostawę, integrację, hosting i zarządzanie portalem BT Mobile World, oferującym usługi dla użytkowników urządzeń mobilnych. Portal umożliwi BT zaoferowanie klientom szerokiego zakresu treści w szybki i efektywny sposób.
Ericsson będzie odpowiedzialny za integrację, hosting i zarządzanie usługą. Rozwiązanie dla BT Mobile World obejmuje również całodobowy serwis i utrzymanie usługi.
W celu dostarczenia ciekawych i innowacyjnych treści Ericsson skorzysta w czasie projektu ze swojej sieć dostawców treści i aplikacji związanych z Ericsson Mobility World. Na początku portal będzie oferował dzwonki polifoniczne, gry java, animacje oraz serwisy infromacyjne takie jak bieżące wiadomości, podróże i sport. Usługa jest aktualnie dostępna poprzez SMS, WAP, IVR i Internet, ale nowoczesna platforma umożliwia również dostęp za pomocą MMS oraz video streaming w każdej fazie rozwoju usługi.
Rozwiązanie firmy Ericsson niezwykle uprościło dostarczanie treści za pomocą SMS, WAP czy głosu i stało się możliwe za pomocą pojedyńczego kodu 51115, powiedział Steve Andrews, Dyrektor Zarządzający w BT Mobility. Niezwykle korzystny jest równiez sposób naliczania opłat za usługę SMS. Zostanie on wkrótce udostępniony również innym abonentom BT.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu podpisania tego kontraktu z BT. Wspólna praca i poszukiwanie idealnej usługi dla BT jest niezwykle istotne w ciągle zmieniającym sie świecie komunikacji bezprzewodowej”, powiedział Hans Vestberg, Senior Vice President, Business Unit Global Services w Ericsson. Zawarte porozumienie doskonale odzwierciedla środki podjęte przez operatorów w zakresie Zarządzania Usługami mające na celu wprowadzenie usług na rynek jak najszybciej i jak najbardziej ekonomicznie.