Firma Imago Public Relations wspiera promocję audiobooka My som stond – unikatowej publikacji o Śląsku, która ukaże się w Barbórkę, czwartego grudnia.
Audiobook My som stond opisuje Śląsk głosami znakomitości życia publicznego oraz zwykłych mieszkańców regionu.
Na sześciu płytach zatytułowanych: Religijność, Praca, Edukacja, Dom, Sport oraz Kultura o śląskich wartościach i o tym, co się z nich uda przenieść do przyszłości mówią np. Wojciech Kilar, Adam Michnik, Jerzy Buzek, Leszek Balcerowicz, górnicy z Sośnicy i wiele innych osób.
W rozmowy o regionie wplecione są Wiadomości Stond, które czytają Kamil Durczok oraz Justyna Mączka. Audiobookowi towarzyszy zeszyt, w którym o Śląsku pisze m.in. Michał Ogórek.
Okładkę audiobooka zdobi makatka My som stond, którą wyhaftowała Ryjza Kuciera z Poręby (w załączniku wiadomości).
Audiobook My som stond wydają wspólnie Polskie Radio Katowice oraz wydawnictwo Fabryczna23.
Imago Public Relations odpowiada za promocję w mediach oraz koordynuje, we współpracy z firmą 2Business Consulting Group, obecność My som stond w internecie.
###