Wiadomości branżowe

Informacje z Pekao SA, mBank-u, PZU i PTK Centertel w Gazeta.pl dzięki rozwiązaniom netPR.pl

Informacje z Pekao SA, mBank-u, PZU i PTK Centertel w Gazeta.pl dzięki rozwiązaniom netPR.pl
Od 23 lipca br. informacje z prawie 150 polskich firm i instytucji, wykorzystujących technologię internetowych biur prasowych rozwijaną przez netPR.pl, są bez zmian redakcyjnych publikowane w serwisie "Gospodarka" portalu Gazeta.pl. Gazeta.pl - medium słynące w polskim internecie z bardzo dobrej zawartości merytorycznej - potraktowało informacje prasowe redagowane przez PR-owców jako interesujące źródła informacji. Pojawiają się one w dziale "komunikaty z firm" zaledwie po 2-3 godzinach od ich opublikowania w sekcjach prasowych witryn poszczególnych firm. Informacje są publikowane w wersji oryginalnej, bez ich redagowania przez zespół Gazety. Komunikaty bezpośrednio z firm stanowią uzupełnienie tekstów redakcyjnych i depesz agencyjnych. Publikując je w serwisie Gospodarka dajemy naszym użytkownikom dostęp do informacji, które ze względu na swój charakter nie są publikowane w całości w mediach tradycyjnych. Dzięki temu internauci mogą na bieżąco śledzić rozwój swoich firm, konkurentów, czy też kontrahentów. - mówi Artur Niewrzędowski, Specjalista ds. Public Relations portalu Gazeta.pl. PR-owiec korzystający z

Od 23 lipca br. informacje z prawie 150 polskich firm i instytucji, wykorzystujących technologię internetowych biur prasowych rozwijaną przez netPR.pl, są bez zmian redakcyjnych publikowane w serwisie "Gospodarka" portalu Gazeta.pl.

Gazeta.pl – medium słynące w polskim internecie z bardzo dobrej zawartości merytorycznej – potraktowało informacje prasowe redagowane przez PR-owców jako interesujące źródła informacji. Pojawiają się one w dziale "komunikaty z firm" zaledwie po 2-3 godzinach od ich opublikowania w sekcjach prasowych witryn poszczególnych firm. Informacje są publikowane w wersji oryginalnej, bez ich redagowania przez zespół Gazety.

Komunikaty bezpośrednio z firm stanowią uzupełnienie tekstów redakcyjnych i depesz agencyjnych. Publikując je w serwisie Gospodarka dajemy naszym użytkownikom dostęp do informacji, które ze względu na swój charakter nie są publikowane w całości w mediach tradycyjnych. Dzięki temu internauci mogą na bieżąco śledzić rozwój swoich firm, konkurentów, czy też kontrahentów. – mówi Artur Niewrzędowski, Specjalista ds. Public Relations portalu Gazeta.pl.

PR-owiec korzystający z aplikacji biura prasowego jednym kliknięciem publikuje informację w witrynie swojej firmy, w portalu Gazeta.pl, w serwisie prasowym media.netPR.pl oraz rozsyła ją w formie biuletynu do kilkuset dziennikarzy. Przed pojawieniem się wiadomości w serwisie gospodarka.gazeta.pl mogą one trafiać jako indywidualne eskluzywne informacje do dziennikarzy akredytowanych w biurze prasowym firmy, można je także objąć embargiem czasowym. – powiedział Marek Woźniak, dyrektor netPR.pl 

Biura prasowe netPR.pl są oferowane polskim firmom przez najlepsze agencje interaktywne oraz agencje PR. Z usług netPR.pl korzystają już takie firmy, jak: Bank Pekao SA, mBank, Multibank, PZU, Ericsson, PTK Centertel, Rossmann, Energa Gdańska Kompania Energetyczna SA, Statoil. Z rozbudowanych systemów prasowych korzystają również agencje Headlines, Sensor PR i BCA SA oraz ich klienci.

Technologia netPR.pl umożliwia tworzenie wielojęzycznych systemów prasowych dla firm i grup kapitałowych, a także gromadzenie i dystrybucję informacji poprzez globalne agregatory informacji biznesowych oraz systemy wyszukiwawcze w internecie.

A to już wiesz?  Sharp wprowadza na rynek nowe, profesjonalne monitory HD do zastosowań digital signage

 
***

netPR.pl dostarcza i rozwija profesjonalne narzędzia i usługi internetowe wspomagające działania public relations. Jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybuującego komunikaty prasowe – http://media.netPR.pl  (wire service) oraz systemu monitoringu mediów online. Oferowane przez netPR.pl wirtualne biura prasowe, narzędzia online do indywidualnej komunikacji firmy z mediami oraz usługi web positioningu dają firmom gwarancję widoczności w sieci. netPR.pl jako jedyna firma w Polsce działa w ramach sieci partnerów NetBooster – lidera w zakresie międzynarodowego pozycjonowania witryn.

***  

Portal Gazeta.pl (www.gazeta.pl) został uruchomiony w lutym 2001 roku. Jest jednym z największych serwisów internetowych w Polsce. Oprócz na bieżąco aktualizowanych wiadomości z "Gazety Wyborczej" oraz pięciu agencji informacyjnych, bezpłatnego dziennika "Metro", radia TOK FM oraz centralnego newsroomu Pionu Radiowego Agory, udostępnia duży wybór serwisów tematycznych, a także ogłoszeń (www.aaaby.pl), bezpłatne konta poczty elektronicznej, wyszukiwarkę Altavista, katalog polskich stron WWW i fora dyskusyjne. Według badań NetTrack ponad 68% użytkowników portalu to osoby mające powyżej 24 lat. Użytkownicy portalu to z reguły osoby z wyższym wykształceniem – 56% – i dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody.

Źródło netPR.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy