Wiadomości branżowe

iStore.pl wdraża nowe funkcjonalności dla sklepów internetowych

Należąca do Grupy Allegro platforma iStore.pl świadcząca usługi hostingu oprogramowania e-commerce wprowadza istotne zmiany. Popularny serwis zaoferuje swym obecnym i potencjalnym Klientom szereg nowych funkcjonalności.Zapowiadane zmiany zostały opracowane w ten sposób, by przysłużyć się zarówno Użytkownikom Allegro, jak i właścicielom sklepów korzystających z oprogramowania serwisu. iStore.pl wprowadza bowiem w sklepach możliwość logowania loginem Allegro, dzięki czemu Kupujący będą mogli dokonywać zakupów używając swojego „allegrowego” konta.  Ponadto zostaną oni objęci, znanym już z Allegro.pl, Programem Ochrony Kupujących. Zapewnia on rekompensatę nawet do 10.000 zł w przypadku, gdy Kupujący zapłacili za towar, ale go nie otrzymali lub otrzymali towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie. Dzięki programowi sklepy zyskują zaufanie Kupujących, którzy otrzymują gwarancję bezpieczeństwa zakupów.Jedną z kluczowych zmian jest bezpłatna integracja z Ceneo.pl - największą polską porównywarką cen – mówi Tomasz Cynar, menedżer iStore.pl. - Sklep nie

Należąca do Grupy Allegro platforma iStore.pl świadcząca usługi hostingu oprogramowania e-commerce wprowadza istotne zmiany. Popularny serwis zaoferuje swym obecnym i potencjalnym Klientom szereg nowych funkcjonalności.

Zapowiadane zmiany zostały opracowane w ten sposób, by przysłużyć się zarówno Użytkownikom Allegro, jak i właścicielom sklepów korzystających z oprogramowania serwisu. iStore.pl wprowadza bowiem w sklepach możliwość logowania loginem Allegro, dzięki czemu Kupujący będą mogli dokonywać zakupów używając swojego „allegrowego” konta.  Ponadto zostaną oni objęci, znanym już z Allegro.pl, Programem Ochrony Kupujących. Zapewnia on rekompensatę nawet do 10.000 zł w przypadku, gdy Kupujący zapłacili za towar, ale go nie otrzymali lub otrzymali towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie. Dzięki programowi sklepy zyskują zaufanie Kupujących, którzy otrzymują gwarancję bezpieczeństwa zakupów.

Jedną z kluczowych zmian jest bezpłatna integracja z Ceneo.pl – największą polską porównywarką cen – mówi Tomasz Cynar, menedżer iStore.pl. – Sklep nie będzie obciążany żadnymi kosztami ze strony Ceneo.pl tytułem korzystania z tej funkcjonalności. Produkty ze sklepów iStore.pl pojawiać się będą automatycznie w Ceneo.pl, dzięki czemu sklepy zyskają miliony potencjalnych Kupujących. Na uwagę zasługuje również fakt, iż wszelkie formalności dotyczące sklepu i porównywarki będzie można  odtąd realizować w jednym miejscu – dodaje Cynar.

Korzystających z oprogramowania iStore z pewnością ucieszy również nowy, atrakcyjny wygląd sklepów oraz wprowadzone w ramach nich udoskonalenia. Nowe wersje sklepów przynoszą wiele zmian w porównaniu z ich starszą wersją – mówi Cynar. – Sposób składania zamówienia podzieliliśmy na kilka krótkich etapów – dzięki czemu stał się on teraz bardziej przejrzysty. Poprzez wprowadzenie specjalnego, wyróżnionego przycisku, Kupujący otrzymują łatwy i szybki dostęp do koszyka zakupów. Sami mają również możliwość wyboru prezentacji produktów na stronie – według własnych upodobań – dodaje.

A to już wiesz?  Ericsson promuje na konferencji w Cancun rozwiązania teleinformatyczne zmniejszające emisję Co2

W wyniku przeprowadzenia wewnętrznych badań oraz konsultacji z Klientami serwis wprowadził także kolejne udoskonalenie jakim jest bardziej czytelny układ elementów na stronie sklepu. W celu zapewnienia sklepom wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, oprogramowanie zostało znacznie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google.

Jak informuje iStore zmienia się również formuła współpracy dotycząca opłat za hosting e-sklepów. Dotychczasowy model abonamentowy zastąpiony będzie modelem prowizyjnym, znanym już doskonale Użytkownikom Allegro.

Wprowadzamy atrakcyjne, niskie stawki prowizji, stanowiące procent od wartości zamówienia – mówi Cynar. – Zmieniają się one elastycznie, w zależności od kategorii. Istotnym jest fakt, iż w ramach opłat dostarczamy sklepom bardzo unikalne, a co za tym idzie wartościowe możliwości, jak dotarcie do kilku milionów użytkowników Ceneo.pl czy Program Ochrony Kupujących, gwarantujący zaufanie i bezpieczeństwo Kupujących. Oczywiście sklep będzie miał możliwość ubiegania się o zwrot prowizji, jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane dodaje. Naszą ideą jest dostarczenie sklepom tego, co lubią i czego potrzebują najbardziej –  transakcji.

Wszystkie powyższe zmiany w obrębie funkcjonowania sklepów iStore wchodzą w życie z dniem  23.06.2009 r.

 

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy