Wiadomości branżowe

Liderboard Panoramiczny na www.idg.pl

Portal IDG.pl, którego właścicielem jest International Data Group Poland S.A. wprowadza nową, wielkoformatową formę reklamy, która emitowana jest w miejscu tradycyjnego Billboarda w atrakcyjnej, górnej części serwisu. Panoramiczny Liderboard to unikalna reklama, której wysokość wynosi 200 pikseli, a szerokość dostosowuje się do szerokości witryny dzięki temu treści reklamowe eksponowane są na całej szerokości serwisu.  Portal IDG.pl jest tzw. serwisem skalowalnym, czyli w maksymalnie przyjazny sposób dostosowującym się do rozdzielczości, z którą pracuje komputer użytkownika. Dzięki skalowalności reklamodawcy zyskują unikalne możliwości marketingowe - dostępność reklamy, która zawsze wypełnia całą szerokość serwisu, bez wzglądu na to, jaką rozdzielczością posługuje się aktualnie Czytelnik. "Po raz pierwszy wykorzystujemy możliwości, jakie daje nam skalowalność Portalu IDG.pl - powiedział Darek Sokołowski, szef sprzedaży online w Intarnational Data Group - Odpowiednio przygotowana kreacja będzie skalować się do rozdzielczości preferowanej przez użytkownika, a dzięki temu reklama może

Portal IDG.pl, którego właścicielem jest International Data Group Poland S.A. wprowadza nową, wielkoformatową formę reklamy, która emitowana jest w miejscu tradycyjnego Billboarda w atrakcyjnej, górnej części serwisu. Panoramiczny Liderboard to unikalna reklama, której wysokość wynosi 200 pikseli, a szerokość dostosowuje się do szerokości witryny dzięki temu treści reklamowe eksponowane są na całej szerokości serwisu.  

Portal IDG.pl jest tzw. serwisem skalowalnym, czyli w maksymalnie przyjazny sposób dostosowującym się do rozdzielczości, z którą pracuje komputer użytkownika. Dzięki skalowalności reklamodawcy zyskują unikalne możliwości marketingowe – dostępność reklamy, która zawsze wypełnia całą szerokość serwisu, bez wzglądu na to, jaką rozdzielczością posługuje się aktualnie Czytelnik. 

„Po raz pierwszy wykorzystujemy możliwości, jakie daje nam skalowalność Portalu IDG.pl – powiedział Darek Sokołowski, szef sprzedaży online w Intarnational Data Group – Odpowiednio przygotowana kreacja będzie skalować się do rozdzielczości preferowanej przez użytkownika, a dzięki temu reklama może osiągnąć praktycznie… nieograniczone rozmiary! Tak duża powierzchnia będzie znakomitym miejscem do kampanii zarówno reklamującej produktu czy usługi jak i doskonałym narzędziem brandingowym. Jest to kolejny element naszej strategii oferowania na Portalu IDG.pl wyrafinowanych narzędzi marketingowych.” 

Skalowany Panoramiczny Liderboard musi zostać przygotowany w technologii Flash wyłącznie z wykorzystaniem grafiki wektorowej, ponieważ tylko taka konstrukcja umożliwia płynne skalowanie bez utraty jakości kreacji reklamowej. Reklama nie może zawierać elementów rastrowych, ponieważ przy większych oraz mniejszych rozmiarach niż zamierzony elementy te stracą jakość. 

„W czasach coraz szerszego wyboru sprzętu komputerowego oraz rosnącego rozwarstwienia grup użytkowników korzystających z kart graficznych oraz monitorów oferujących różne rozdzielczości oraz różne rozmiary ekranów skalowalność Portalu IDG.pl pozwala możliwość pełnego dopasowania przekazu do zasobów sprzętowych posiadanych przez internautów. – uważa Michał Kreczmar wydawca serwisów online w International Data Group – Zapewnienie skalowalności Portalu IDG.pl zarówno w zakresie prezentacji treści jak i możliwości dopasowania przekazu reklamowego do preferencji sprzętowych użytkownika pozwala nam także na pełniejszą komplementarność formy oraz treści cyfrowego medium.

A to już wiesz?  Jak dotrzeć do 12 mln konsumentów w sieci? Radzą specjaliści na konferencji Klienci 2.0

 

Przykład skalowalnego, Panoramicznego Liderboarda:

http://www.idg.pl/def100%.asp

 

Przykład Panoramicznego Liderboarda 800×200:

http://www.idg.pl/def800x200.asp

 

International Data Group Poland S.A., polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group – wydającego 300 czasopism w 80 krajach świata. W Polsce IDG Poland wydaje tygodnik Computerworld (www.computerworld.pl), wraz z Raportami Computerworld (między innymi Computerworld TOP 200 – Polski Rynek Informatyczny i Telekomunikacyjny), magazyn kadry zarządzającej CXO (www.cxo.pl), miesięcznik PC World Komputer (www.pcworld.pl) wraz z wydaniami specjalnymi PC World Komputer Extra i PC World Komputer Special, miesięczniki NetWorld (www.networld.pl), Digit (www.digit.pl), Kino Domowe – Magazyn DVD (www.kinodomowe.idg.pl) oraz serwisy online Internet Standard (www.internetstandard.pl), IT Partner (www.itpartner.pl), serwis rekrutacyjny dla branży IT JobUniverse (www.jobuniverse.pl), Informator IT (informator.idg.pl), CyberJoy (www.cyberjoy.pl). International Data Group Poland S.A. jest również twórcą pierwszego polskiego portalu IT – IDG.pl (www.idg.pl).

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy