Wiadomości branżowe

Link Lokalny w Wirtualnej Polsce i NetSprint.pl

Wirtualna Polska i NetSprint.pl rozszerzają swoją ofertę reklamową o Link Lokalny. Reklamodawcy otrzymują unikalną możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych Klientów w danym regionie Polski. W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Wirtualną Polską i NetSprint.pl portal rozpoczął wyświetlanie Linków Lokalnych. Powoduje to zdecydowane zwiększenie zasięgu tego produktu reklamowego. Obecnie jest on emitowany w wynikach wyszukiwania na 20 portalach i serwisach ogólnotematycznych oraz 140 serwisach regionalnych. Tworzy to unikalną w kraju ofertę reklamy internetowej o tak dużym zasięgu, umożliwiającą dotarcie do Użytkowników w danym regionie.  NetSprint.pl był pierwszą wyszukiwarką w Polsce, która w 2004 roku zaoferowała reklamodawcom możliwość precyzyjnego dotarcia do Internautów z wybranych regionów kraju. Link Lokalny adresowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw działających jedynie w swoim regionie, które nie potrzebują kosztownej reklamy ogólnopolskiej. Atrakcyjny jest również dla firm, które posiadają swoje

Wirtualna Polska i NetSprint.pl rozszerzają swoją ofertę reklamową o Link Lokalny. Reklamodawcy otrzymują unikalną możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych Klientów w danym regionie Polski.

 

W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Wirtualną Polską i NetSprint.pl portal rozpoczął wyświetlanie Linków Lokalnych. Powoduje to zdecydowane zwiększenie zasięgu tego produktu reklamowego. Obecnie jest on emitowany w wynikach wyszukiwania na 20 portalach i serwisach ogólnotematycznych oraz 140 serwisach regionalnych. Tworzy to unikalną w kraju ofertę reklamy internetowej o tak dużym zasięgu, umożliwiającą dotarcie do Użytkowników w danym regionie.

 

NetSprint.pl był pierwszą wyszukiwarką w Polsce, która w 2004 roku zaoferowała reklamodawcom możliwość precyzyjnego dotarcia do Internautów z wybranych regionów kraju. Link Lokalny adresowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw działających jedynie w swoim regionie, które nie potrzebują kosztownej reklamy ogólnopolskiej. Atrakcyjny jest również dla firm, które posiadają swoje przedstawicielstwa jedynie w kilku regionach Polski.

 

Reklamodawca może określić, w jakich województwach pojawiać się będzie jego Link Sponsorowany. Otrzymuje również możliwość uzależnienia treści linku oraz słów kluczowych od wybranych przez niego regionów. Przez cały czas trwania kampanii posiada dostęp do statystyk jej skuteczności, bez żadnych dodatkowych opłat może zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe.

 

Identyfikacja regionu odbywa się na dwa sposoby. Internauta korzystający z wyszukiwarki NetSprint na portalu o zasięgu ogólnopolskim identyfikowany jest w oparciu o numer IP komputera, z którego zadaje zapytanie. Bazę numerów IP, przyporządkowanych do poszczególnych województw i miejscowości, dostarcza firma Gemius S.A., będąca liderem na rynku badań polskiego Internetu. W przypadku serwisów regionalnych korzystających z wyszukiwarki NetSprint wyświetlane są jedynie te Linki Lokalne, które dotyczą danego województwa.

 

Reklama w wyszukiwarkach powszechnie uważana jest za najskuteczniejszą i jedną z najtańszych form promocji w Internecie. Do źródeł sukcesu linku sponsorowanego zalicza się przede wszystkim bardzo wysoką precyzję targetowania, niską cenę oraz przychylne nastawienie Internautów. Link Lokalny umożliwia dodatkowe zwiększenie precyzji dotarcia, a jego cena dostosowana jest do potrzeb lokalnych firm.

A to już wiesz?  netPR.pl dla Grupy TP

 

Więcej informacji na temat nowej oferty:
http://biznes.szukaj.wp.pl
http://www.netsprint.pl/reklama.html

 


Wirtualna Polska to pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma komunikacji, informacji i transakcji elektronicznych. Współtworzona przez użytkowników sieci jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Systematycznie wzbogacając swe zasoby WP.pl udostępnia użytkownikom największą liczbę internetowych serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-biznes, niespotykaną ofertę reklamową, profesjonalne witryny finansowe.

NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. Obecny jest na rynku polskim i litewskim. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet. W kwietniu 2004 r. wyszukiwarka NetSprint została zwycięzcą IV edycji konkursu „Teraz Internet” w kategorii „Baza danych, katalogi, wyszukiwarki”, zaś w październiku Netsprint.pl zajął siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.

 

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy