W dniu 18 czerwca portal Bankier.pl uruchomił mobilną wersję serwisu dostępną pod adresem m.bankier.pl. Dostosowany do telefonów komórkowych serwis umożliwia dostęp m.in. do informacji finansowych, notowań giełdowych, komunikatów spółek, indeksów zagranicznych oraz kursów walut i wiadomości ekonomicznych. Mobilna wersja portalu Bankier.pl jest bogatym źródłem informacji zarówno dla aktywnych inwestorów, jak i wszystkich osób poszukujących treści związanych z giełdą, gospodarką, a także finansami. W okresie wakacyjnym serwis m.bankier.pl będzie wspierany silną kampanią promocyjną w mediach biznesowych o budżecie ponad 1,1 miliona złotych.
Serwis m.bankier.pl jest pierwszym na rynku dedykowanym portalem biznesowym w wersji mobilnej. Jest przystosowany do telefonów komórkowych oraz urządzeń mobilnych, takich jak PDA czy MDA. Bogate treści portalu Bankier.pl są obecnie dostępne w dowolnym miejscu i w każdej sytuacji wymagającej szybkiego dostępu do informacji biznesowych. Możliwość przeglądania treści została dostosowana do urządzeń przenośnych o różnych parametrach wyświetlacza, co umożliwia korzystanie z serwisu w sposób wygodny i intuicyjny.
Logiczny układ stron oraz prosta nawigacja zapewniają łatwy dostęp do każdej istotnej informacji. Serwis m.bankier.pl pozwala w szybki sposób dotrzeć m.in. do najnowszych notowań giełdowych, komunikatów spółek oraz komentarzy z rynków finansowych. Mobilna wersja portalu Bankier.pl jest bogatym źródłem informacji zarówno dla inwestorów, jak i wszystkich osób poszukujących treści związanych z giełdą, gospodarką, a także finansami. W serwisie m.bankier.pl użytkownicy mają również bezpłatny dostęp do notowań jednostek funduszy inwestycyjnych, kursów walut, a także notowań indeksów zagranicznych.
m.bankier.pl umożliwia swobodny dostęp do informacji finansowych bez potrzeby używania komputera podłączonego do sieci. Dzięki temu jego użytkownicy mogą korzystać z niego w dowolnym miejscu i czasie, zarówno podczas urlopu, jak i w każdej innej sytuacji, gdy znajdują się poza biurem bez dostępu do komputera.
„Bardzo nam zależało, aby mobilna wersja portalu była uruchomiona jeszcze przed wakacjami. Dostępność serwisu w tym okresie jest szczególnie ważna dla tych wszystkich osób, które także podczas urlopu potrzebują dostępu do niezbędnych z biznesowego punktu widzenia informacji: notowań giełdowych, komentarzy z rynków, czy też wartości jednostek funduszy inwestycyjnych" – mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor naczelny Bankier.pl. „Dzięki m.bankier.pl atrakcyjne treści w swoim telefonie komórkowym znajdzie także użytkownik poszukujący bardziej masowych informacji finansowych, takich jak kursy walut czy wiadomości ekonomiczne” – dodaje Dziadkowiak.
W okresie wakacyjnym planowana jest silna kampania promocyjna serwisu m.bankier.pl w mediach ogólnopolskich, ze szczególnym uwzględnieniem tytułów biznesowych i opiniotwórczych. W media planie kampanii prasowej znalazły się m.in.: Puls Biznesu, Harvard Business Review, Forbes, Wprost i Newsweek oraz stacje radiowe: Radio Wawa, Radio Kolor i Radio Jazz. Kampania prasowa i radiowa będzie równolegle wspierana działaniami w Internecie m.in. na witrynach: Polityka.pl; Wirtualnemedia.pl; Mediarun.pl; Gazeta.pl; Wakacje.pl, a także na witrynach Grupy Bankier.pl. Budżet kampanii to wg wartości cennikowych ponad 1,1 miliona złotych.
„Kampania promocyjna serwisu m.bankier.pl nie bez przyczyny jest planowana na okres wakacyjny. To właśnie wtedy nasi użytkownicy są najbardziej mobilni i potrzebują dostępu do ważnych z biznesowego punktu widzenia informacji” – mówi Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl. „W media planie kampanii promocyjnej duży nacisk kładziemy na obecność w mediach biznesowych, gdyż m.bankier.pl to pierwszy w pełni mobilny serwis dedykowany właśnie biznesowemu odbiorcy” – dodaje Klepacki.
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl
Serwis m.bankier.pl jest pierwszym na rynku dedykowanym portalem biznesowym w wersji mobilnej. Jest przystosowany do telefonów komórkowych oraz urządzeń mobilnych, takich jak PDA czy MDA. Bogate treści portalu Bankier.pl są obecnie dostępne w dowolnym miejscu i w każdej sytuacji wymagającej szybkiego dostępu do informacji biznesowych. Możliwość przeglądania treści została dostosowana do urządzeń przenośnych o różnych parametrach wyświetlacza, co umożliwia korzystanie z serwisu w sposób wygodny i intuicyjny.
Logiczny układ stron oraz prosta nawigacja zapewniają łatwy dostęp do każdej istotnej informacji. Serwis m.bankier.pl pozwala w szybki sposób dotrzeć m.in. do najnowszych notowań giełdowych, komunikatów spółek oraz komentarzy z rynków finansowych. Mobilna wersja portalu Bankier.pl jest bogatym źródłem informacji zarówno dla inwestorów, jak i wszystkich osób poszukujących treści związanych z giełdą, gospodarką, a także finansami. W serwisie m.bankier.pl użytkownicy mają również bezpłatny dostęp do notowań jednostek funduszy inwestycyjnych, kursów walut, a także notowań indeksów zagranicznych.
m.bankier.pl umożliwia swobodny dostęp do informacji finansowych bez potrzeby używania komputera podłączonego do sieci. Dzięki temu jego użytkownicy mogą korzystać z niego w dowolnym miejscu i czasie, zarówno podczas urlopu, jak i w każdej innej sytuacji, gdy znajdują się poza biurem bez dostępu do komputera.
„Bardzo nam zależało, aby mobilna wersja portalu była uruchomiona jeszcze przed wakacjami. Dostępność serwisu w tym okresie jest szczególnie ważna dla tych wszystkich osób, które także podczas urlopu potrzebują dostępu do niezbędnych z biznesowego punktu widzenia informacji: notowań giełdowych, komentarzy z rynków, czy też wartości jednostek funduszy inwestycyjnych" – mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor naczelny Bankier.pl. „Dzięki m.bankier.pl atrakcyjne treści w swoim telefonie komórkowym znajdzie także użytkownik poszukujący bardziej masowych informacji finansowych, takich jak kursy walut czy wiadomości ekonomiczne” – dodaje Dziadkowiak.
W okresie wakacyjnym planowana jest silna kampania promocyjna serwisu m.bankier.pl w mediach ogólnopolskich, ze szczególnym uwzględnieniem tytułów biznesowych i opiniotwórczych. W media planie kampanii prasowej znalazły się m.in.: Puls Biznesu, Harvard Business Review, Forbes, Wprost i Newsweek oraz stacje radiowe: Radio Wawa, Radio Kolor i Radio Jazz. Kampania prasowa i radiowa będzie równolegle wspierana działaniami w Internecie m.in. na witrynach: Polityka.pl; Wirtualnemedia.pl; Mediarun.pl; Gazeta.pl; Wakacje.pl, a także na witrynach Grupy Bankier.pl. Budżet kampanii to wg wartości cennikowych ponad 1,1 miliona złotych.
„Kampania promocyjna serwisu m.bankier.pl nie bez przyczyny jest planowana na okres wakacyjny. To właśnie wtedy nasi użytkownicy są najbardziej mobilni i potrzebują dostępu do ważnych z biznesowego punktu widzenia informacji” – mówi Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl. „W media planie kampanii promocyjnej duży nacisk kładziemy na obecność w mediach biznesowych, gdyż m.bankier.pl to pierwszy w pełni mobilny serwis dedykowany właśnie biznesowemu odbiorcy” – dodaje Klepacki.
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl
Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2007 roku ich liczba wyniosła 1,69 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 56,3 miliona.
19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. zadebiutował na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych
Źródło Bankier.pl. Dostarczył netPR.pl