mBank – detaliczne ramię BRE Banku SA uruchomił kolejne mKioski – punkty obsługi Klientów w świecie rzeczywistym. mKioski funkcjonują już w Łodzi, Krakowie i Częstochowie.
mKioski mBanku zapewniają Klientom bezpośredni dostęp do rachunków i gotówki. W chwili obecnej, mKioski znajdują się w następujących lokalizacjach:
Łódź | Geant „Pasaż Łódzki” Al. Włókniarzy 264 |
Kraków | Centrum Handlowe M1, Al. Pokoju 67 |
Częstochowa | Centrum Handlowe M1, ul. Kisielewskiego 8/16 |
mKiosk to przede wszystkim:
- dwa stanowiska internetowe, dzięki którym Klienci maja zapewniony stały dostęp do rachunków w mBanku i mogą wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy,
- dwa stanowiska telefoniczne, dzięki którym Klienci mogą bezpośrednio połączyć się z mLinią. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na rachunkach w mBanku zarówno za pomocą automatycznego teleserwisu mLinii jak i bezpośrednio korzystając z pomocy operatora,
- bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku,
- bankomat depozytowy mBanku, dzięki któremu po raz pierwszy Klienci mBanku mogą wpłacać gotówkę do mBanku bez prowizji. Operacje te mogą być dokonywane przy użyciu karty mBanku – wpłaty gotówkowe nie są obarczone żadną prowizją.
Poszczególne mKioski mogą różnić się konfiguracją poszczególnych elementów.
W mKiosku Klient może:
- uzyskać informacje o produktach i usługach w mBanku,
- otworzyć rachunek w mBanku – BEZ OPŁAT,
- korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku – BEZ PROWIZJI,
- samodzielnie wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon – BEZ OPŁAT,
- wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet – BEZ PROWIZJI
Do końca br. mBank będzie zarządzał siecią ośmiu mKiosków, docelowo mBanku ma posiadać sieć stu mKiosków.
http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Przez cały czas analizujemy naszą pozycję i zastanawiamy się, czy barierą dalszego dynamicznego rozwoju mBanku może być brak fizycznej obecności. Dlatego właśnie uruchomiliśmy projekt obecności w świecie rzeczywistym, w przekonaniu, że nie chodzi o konkurowanie na tym polu z innymi bankami detalicznymi, tylko o zminimalizowanie ograniczeń oraz barier dla Klientów, związanych chociażby z wpłatą gotówki do mBanku. Jednocześnie strategia funkcjonowania mBanku jest nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę Klientów – głównie przez kanał internetowy. dodaje Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, twórca i pomysłodawca mBanku.