8 listopada br. Microsoft został klientem serwisu netPR.pl. Będzie korzystał z usług internetowego biura prasowego media.netPR.pl oraz aplikacji monitorowania mediów online.
netPR.pl będzie drugim kanałem dystrybucji informacji prasowych firmy Microsoft, która jest już obsługiwana przez agencję Sigma International. Informacje będą teraz trafiały również do redakcji i dziennikarzy korzystających z serwisu netPR.pl. Są to m.in. przedstawiciele mediów internetowych oraz dziennikarze mediów patronujących projektowi pierwszego polskiego wire service. Do grona partnerów projektu należą: Wprost, Puls Biznesu, BusinessWeek, Teleinfo, Marketing Serwis, Reporter i wiele innych tytułów.
\”Współpraca z firmą Microsoft jest dla nas dużym wyzwaniem. Mamy świadomość wysoko ustawionej poprzeczki – zrobimy wszystko, a nawet więcej, by tym wymaganiom sprostać. Zaufanie, jakim Microsoft obdarzył nasz młody serwis, nazwałbym zielonym światłem dla nowej dziedziny, jaką jest internet public relations. Nasza współpraca tworzy nowy w Polsce model obsługi PR-owej firmy, która jest realizowana poprzez usługi agencji PR wsparte specjalistycznymi usługami z pogranicza public relations i technologii internetowych\” – mówi Marek Woźniak, dyrektor netPR.pl. Twórcy netPR.pl są przekonani, że współpraca z firmą Microsoft zwróci uwagę dziennikarzy i innych firm na nowe usługi oferowane w internecie, a tym samym przyczyni się do szybszego rozwoju media.netPR.pl.