Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle NAN chętnie wybierałoby ten produkt w większym opakowaniu. Aby sprostać oczekiwaniom polskich mam firma Nestlé wprowadza znane i lubiane mleko dla najmłodszych w większych, 600-gramowych opakowaniach.
Od połowy czerwca oferta mleka Nestlé NAN 1, Nestlé NAN 2 i Nestlé NAN 3 poszerzyła się o większe formaty. Opakowania o pojemności 600 g to nie tylko oszczędność miejsca i częstotliwości zakupów, ale i stosunkowo mniejszy koszt. Zakup mleka Nestlé NAN w większym formacie to oszczędność 10% kosztów na kg produktu.
Mleka NAN są to mleka modyfikowane dostarczające niemowlęciu składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i wzrostu. Wzbogacone są w żelazo, jod, wapń i witaminę D. Mleka te zawierają także inne makro- i mikroelementy oraz komplet witamin.
Sugerowana cena dużego opakowania mleka NAN 1 to ok. 20 zł, a NAN 2 i NAN 3 ok. 21 zł.
Na tyłach opakowań mleka NAN umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o zaletach produktu .
Wprowadzenie nowych formatów mleka NAN jest od kwietnia wspierane kampanią telewizyjną dla marki NAN prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych oraz kampanią prasową w prasie dla rodziców oraz w magazynach kobiecych. Ponadto planowane są działania reklamowe prowadzone w Internecie (na stronach www.nestle.pl/dziecko oraz www.zdrowystartwprzyszlosc.pl) oraz mailing bezpośredni. Reklamę telewizyjną oraz prasową przygotowała agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.