W ramach portalu motoryzacyjnego mojeauto.pl wytarował serwis informacyjny Motobiznes skierowany do przedsiębiorców i menedżerów.
Według dostępnych danych statystycznych (badanie MegaPanel PBI/Gemius), mojeauto.pl niemal dwukrotnie częściej niż przeciętnie w Internecie odwiedzają właściciele przedsiębiorstw, wyższa kadra menedżerska i osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Motobiznes jest odpowiedzią na oczekiwania tej grupy Użytkowników. W serwisie prezentowane są treści dotyczące tematyki użytkowania i zarządzania samochodami zarówno w firmie z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i w wielkiej korporacji. Treści te zostały podzielone na główne działy tematyczne: „Auto Firmowe”, „Zarządzanie Flotą”, „Testy Samochodów Firmowych”. Nie zabraknie również aktualności związanych rynkiem motoryzacyjnym oraz jego otoczeniem prawno-gospodarczym wraz z komentarzami czołowych ekspertów, analityków i uznanych praktyków branży. Do serwisu włączony został ponadto system umożliwiający poszukiwanie samochodów wg kryterium możliwości odliczenia podatku VAT.
Serwis powstaje przy współpracy z serwisami internetowymi flota.com.pl i autofirmowe.pl.
http://www.motobiznes.mojeauto.pl/
Firma InterNet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 – 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: Auta Nowe, Auta Używane, Motofinanse, Motogazeta, Auto Firmowe, Flota, Autogaleria. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z sektora motoryzacyjnego w tym Polską Izbę Motoryzacji, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych, firmy szkoleniowe i wydawnicze, Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.