Wiadomości branżowe

Nagroda Gold Standard dla Shell Polska

Warszawa 06.11.2007,  Shell Polska został uhonorowany nagrodą Gold Standard, rankingu najbardziej satysfakcjonujących produktów i usług w Polsce. Shell wygrał w kategorii „Stacje paliw”. Oceniającymi byli Klienci, to ich poziom satysfakcji został sprawdzony w badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP.Gold Standard, kompleksowe badanie satysfakcji Klientów, zostało przeprowadzone po raz pierwszy w naszym kraju. Wyłoniono w nim 25 laureatów - firmy, których produkty i usługi przynoszą najwięcej zadowolenia Polakom. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1500 respondentów w sierpniu 2007 r. na zlecenie MMT Management przez TNS OBOP. Wyboru ulubionych produktów i usług dokonywali ich Klienci, osoby powyżej 15 roku życia, mieszkańcy ponad 100 tysięcznych miast.Oceny były przyznawane w 4-5 kategoriach, które są najistotniejsze dla satysfakcji Klientów. W przypadku stacji paliw oceniane były:średni poziom cen kupowanego paliwa w danej sieci,zaufanie do danej sieci stacji i płynące z tego poczucie bezpieczeństwa z użytkowania paliw danej sieci,

Warszawa 06.11.2007,  Shell Polska został uhonorowany nagrodą Gold Standard, rankingu najbardziej satysfakcjonujących produktów i usług w Polsce. Shell wygrał w kategorii „Stacje paliw”. Oceniającymi byli Klienci, to ich poziom satysfakcji został sprawdzony w badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP.

Gold Standard, kompleksowe badanie satysfakcji Klientów, zostało przeprowadzone po raz pierwszy w naszym kraju. Wyłoniono w nim 25 laureatów – firmy, których produkty i usługi przynoszą najwięcej zadowolenia Polakom. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1500 respondentów w sierpniu 2007 r. na zlecenie MMT Management przez TNS OBOP. Wyboru ulubionych produktów i usług dokonywali ich Klienci, osoby powyżej 15 roku życia, mieszkańcy ponad 100 tysięcznych miast.

Oceny były przyznawane w 4-5 kategoriach, które są najistotniejsze dla satysfakcji Klientów. W przypadku stacji paliw oceniane były:

  • średni poziom cen kupowanego paliwa w danej sieci,
  • zaufanie do danej sieci stacji i płynące z tego poczucie bezpieczeństwa z użytkowania paliw danej sieci,
  • gęstość sieci stacji i ich lokalizacja,
  • jakość i szybkość obsługi Klienta,
  • dopasowanie oferty paliw i dodatkowego asortymentu do potrzeb i oczekiwań Klienta.

W trzech badanych kategoriach (cena paliw, obsługa Klienta, usługi i sklep) Shell Polska otrzymał maksymalne noty – 5 pkt – oznaczające pełną satysfakcję Klientów. W pozostałych kategoriach (zaufanie i lokalizacja), Klienci ocenili stacje Shell na 4 pkt – powyżej oczekiwań. Shell Polska został liderem w kategorii stacji paliw w rankingu satysfakcji otrzymując najwyższą możliwą ocenę 5 – pełną satysfakcję Gold Standard.

Shell Polska w liczbach

  • Stacje, które weszły do Programu Partnerstwa „100% jakości Shell” odnotowały wzrost sprzedaży paliw średnio o 70% (dotyczy to stacji działających pod marką Shell dłużej niż 3 miesiące).
  • Do tej pory liczba zarejestrowanych Klientów SMART wynosi ponad 3 miliony.
  • Firma Shell jako jedyna na polskim rynku w 2006 r. wprowadziła do sprzedaży benzynę z gwarantowaną liczbą oktanową 100 -V-Power Racing.
  • 20 listopada 2006 r. gościł w Polsce Rob Routs, Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny za sferę produkcji i sprzedaży (downstream) w Royal Dutch Shell Group. Uczestniczył on w debacie „Jak sprostać energetycznym wyzwaniom przyszłości?”.
  • W 2006 r. po raz pierwszy w Shell Eco-marathonie (międzynarodowe zawody na najbardziej energooszczędny pojazd dla studentów i uczniów szkół średnich) wystąpiła reprezentacja Polski. Studenci z Politechniki Warszawskiej przejechali ponad 500 km zużywając do tego celu ekwiwalent 1 litra paliwa.
  • W 2007 r. Polskę w zawodach Shell Eco-marathon reprezentowały już 2 drużyny.
  • Od kwietnia 2007 r. na stacjach Shell Polska dostępna jest 3 generacja benzyn V-Power. W paliwach Shell V-Power  i Shell V-Power Racing została zastosowana technologia FMT (Friction Modification Technology).
  • 21 kwietnia 2007 r. na zaproszenie Shell przyjechal do Polski Michael Schumacher – 7 – krotny Mistrz Świata Formuły 1.
  • 21 kwietnia 2007 r., Marc Gene, kierowca testowy Ferrari, za kierownica bolidu F1 ustanowił nowy nieoficjalny rekord toru Poznań (1 min. 14 sekund).
  • W 2007 r. roku Shell obchodzi 100-lecie działalności. Firma działa w 130 krajach świata i zatrudnia 108 000 osób.
  • Rok 2007 to także piętnastolecie działalności Shell w Polsce. W skład sieci Shell wchodzi obecnie 306 stacji, w tym 257 stacji własnych oraz 49 stacji partnerskich.  

Źródło Shell. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Nowe technologie na wakacjach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy