Najwyższa Izba Kontroli dołączyła do grona klientów Netii. Z końcem listopada operator zakończył uruchamianie usług, które obejmą m.in. dostęp do Internetu oraz usługi głosowe.
Netia będzie jedynym operatorem usług telekomunikacyjnych dla Najwyższej Izby Kontroli przez kolejne 3 lata dla sieci WAN oraz przez 4 lata dla usług głosowych. Zakończone w listopadzie wdrożenie obejmuje zestawienie dla centrali NIK oraz jej 16 delegatur usług m.in. dostępu do Internetu, sieci WAN MPLS z backupami i świadczenia usług głosowych.
„Sprostanie stawianym przez administarcję publiczną wymaganiom, zarówno pod względem technicznym jak i prawnym, pokazuje jak bardzo jesteśmy elastyczni w dostosowywaniu się do otoczenia biznesowego klienta” – powiedział Michał Ciemiński, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Klientów Korporacyjnych Netia S.A. – „Jesteśmy dumni, że do grona naszych klientów dołączyła tak prestiżowa instytucja jak Najwyższa Izba Kontroli”.
Najwyższa Izba Kontroli (NIK) to naczelny i niezależny organ kontroli państwowej z misją strażnika grosza publicznego. Od ponad 90 lat NIK ocenia funkcjonowanie państwa i gospodarowanie środkami publicznymi.
***
Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym.