Wiadomości branżowe

Nominacje do nagrody Internet Standard dla Menedżera II Boomu Internetowego

Magazyn nowej gospodarki Internet Standard przedstawił nominacje do nagrody dla Menedżera II Boomu Internetowego. Wśród nominowanych znaleźli się: Piotr Ejdys, prezes Gemius S.A., Tomasz Moroz, prezes Travelplanet.pl, Sławomir Stępniewski, prezes Hypermedia, Łukasz Wejchert, prezes Onet.pl. Celem nagrody jest uhonorowanie działań najlepszego menedżera, którego trafne decyzje, niezwykła operatywność i przenikliwość doprowadziły do przyspieszenia rozwoju rynku internetowego. W przeciągu ostatniego roku mocno zmieniła się kondycja polskiej branży internetowej. Obserwowaliśmy zaskakujące wzrosty przychodów i dynamiczny rozwój e-spółek. To wszystko było efektem działań wielu menedżerów. Internet Standard chciałby szczególnie wyróżnić zwłaszcza kilku: Piotra Ejdysa, prezesa Gemius S.A. – za pokazanie, że internet można w skuteczny sposób mierzyć nie tylko w kraju, ale również zagranicą,Tomasza Moroza, prezesa Travelplanet.pl – za sprawne wprowadzenie wortalu turystycznego na Giełdę Papierów Wartościowych oraz ekspansję spółki nie tylko na rynku internetowym, ale również offline,

Magazyn nowej gospodarki Internet Standard przedstawił nominacje do nagrody dla Menedżera II Boomu Internetowego. Wśród nominowanych znaleźli się: Piotr Ejdys, prezes Gemius S.A., Tomasz Moroz, prezes Travelplanet.pl, Sławomir Stępniewski, prezes Hypermedia, Łukasz Wejchert, prezes Onet.pl. Celem nagrody jest uhonorowanie działań najlepszego menedżera, którego trafne decyzje, niezwykła operatywność i przenikliwość doprowadziły do przyspieszenia rozwoju rynku internetowego.
 

W przeciągu ostatniego roku mocno zmieniła się kondycja polskiej branży internetowej. Obserwowaliśmy zaskakujące wzrosty przychodów i dynamiczny rozwój e-spółek. To wszystko było efektem działań wielu menedżerów. Internet Standard chciałby szczególnie wyróżnić zwłaszcza kilku:

 

Piotra Ejdysa, prezesa Gemius S.A. ? za pokazanie, że internet można w skuteczny sposób mierzyć nie tylko w kraju, ale również zagranicą,

Tomasza Moroza, prezesa Travelplanet.pl ? za sprawne wprowadzenie wortalu turystycznego na Giełdę Papierów Wartościowych oraz ekspansję spółki nie tylko na rynku internetowym, ale również offline,

Sławomira Stępniewskiego, prezesa HYPERmedia i CEO Isobar ? za skuteczną walkę z wizerunkiem internetu jako nowego i niedojrzałego medium oraz promowanie wysokich standardów komunikacji marketingowej,

Łukasza Wejcherta, prezesa spółki Onet.pl ? za operatywność i wirtuozerię w prowadzeniu internetowego portalu, który zdobywa strategicznych partnerów w kraju i zagranicą, 

 

?Naszą nagrodą chcielibyśmy promować top menedżerów działających na polu internetowym, którzy swoją werwą i pomysłowością potrafią zdziałać wiele? ? zaznacza Anna Meller, redaktor prowadzący Internet Standard ? ?Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić ten ważny moment dla rozwoju polskiego internetu, kiedy polskie spółki z powodzeniem osiągają rentowność.?

 
?Pulitzer dla dziennikarzy publikujących w internecie czy Webby Awards zwane internetowymi Oskarami to tylko niektóre dowody na rangę internetu – równoprawnego uczestnika rynku mediów, handlu, komunikacji w XXI wieku. Żadna technologia nawet internet, żadna firma nie może istnieć bez wizjonerów, takich menedżerów, którzy umieją porwać zespół do walki, ciężko pracować, ryzykować, wygrywać oraz oczywiście przegrywać z klasą? – uważa Michał Kreczmar, wydawca serwisów online w International Data Group Poland S.A. ? ?Redakcja Internet Standard przyznaje nominacje jedynie najlepszym menedżerom, bo w tej superkonkurencyjnej branży trzeba naprawdę mieć bardzo silną wolę walki?.

A to już wiesz?  Odmieniamy nasze wnętrza

Zwycięzca Nagrody Internet Standard – Menedżer II Boomu Internetowego wyłoniony zostanie już za tydzień. Wręczenie narody nastąpi w redakcji magazynu Internet Standard.

 

InternetStandard.pl jest magazynem nowej gospodarki wydawanym przez wydawnictwo International Data Group Poland SA. Miesięcznie odwiedzany jest przez ponad 220 tys. czytelników (reals users, badanie Megapanel Gemius/PBI), do których należą przedstawiciele branży internetowej i zaawansowani użytkownicy. Magazyn zajmuje się tematyką biznesową i społeczną sieci. Internet Standard prowadzi forum eksperckie oraz przygotowuje konferencje branżowe.

 

International Data Group Poland S.A., polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group – wydającego 300 czasopism w 80 krajach świata. W Polsce IDG Poland wydaje tygodnik Computerworld, wraz z Raportami Computerworld (między innymi Computerworld TOP 200 – Polski Rynek Informatyczny i Telekomunikacyjny), magazyn kadry zarządzającej CEO, magazyn zarządzających bezpieczeństwem CSO, magazyn dyrektorów marketingu CMO, magazyn finansistów CFO, magazyn dyrektorów IT CIO, miesięcznik PC World Komputer wraz z wydaniami specjalnymi PC World Komputer Extra i PC World Komputer Special, miesięczniki NetWorld, Digit, Kino Domowe DVD, czasopisma Digital Life, Macworld, Tips&Tricks oraz serwisy online Internet Standard, GameStar, IT Partner, serwis rekrutacyjny dla branży IT JobUniverse, Fotografia, CyberJoy, Cyber. International Data Group Poland S.A. jest również twórcą pierwszego polskiego portalu IT – IDG.pl.

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy