Dziennik Internautów ma nowe logo. Zostało ono oficjalnie wprowadzone i zaprezentowane na stronie WWW w poniedziałek, 21 listopada. Nowy logotyp jest symbolem i zapowiedzią dużych zmian wizerunkowych Dziennika Internautów, który w ciągu swej długoletniej obecności w internecie, stawał się dojrzałym i niezależnym pismem oraz wiarygodnym i rzetelnym źródłem informacji dla wielu Internautów.
Motyw nowego logo nawiązuje do inicjałów nazwy Dziennik Internautów (DI), skrótowej formy używanej wcześniej przez redaktorów pisma jak i teraz przez coraz szerszą grupę stałych Czytelników.
Kolor czerwony, który wyraźnie dominuje w nowym logo, został wykorzystany w celu podkreślenia dojrzałości, niezależności i coraz silniejszej pozycji Dziennika Internautów na rynku mediów elektronicznych. Logotyp nawiązuje także do tematyki informacji, które pojawiają się na łamach DI ? nigdy nie są bierne, uczą, poruszają istotne i ważne dla Internautów sprawy, coraz częściej o charakterze interwencyjnym.
Zmiany wizerunkowe zostaną uwieńczone kompletną metamorfozą serwisu, która ma nastąpić w pierwszym kwartale przyszłego roku, z okazji 5 urodzin, czyli 5 lat po przeobrażeniu dawnego miesięcznika ?Web Express? w ?Dziennik Internautów?.
##
Dziennik Internautów ? www.di.com.pl – jedna z najstarszych gazet informacyjnych online (istnieje od 1998 roku), pismo niezależne, przeznaczone i tworzone dla każdego, kto korzysta z Internetu. Prezentuje bieżące wydarzenia z polskiej i światowej sceny WWW. Porusza sprawy polskich Internautów, ostrzega przed sieciowymi zagrożeniami, informuje o najnowszych trendach w e-biznesie oraz IT, dostarcza informacji o wydarzeniach ze świata telekomunikacji.