Od 8 sierpnia dostępny jest alternatywny sposób uzyskiwania korzyści z udziału w Programie Partnerskim Allegro.pl (http://www.allegro.pl). Każdy Partner serwisu aukcyjnego może otrzymać 2% od wartości zakupów, dokonanych przez osobę, która zarejestruje się po wizycie na jego stronie WWW.
Każdy Partner ma możliwość dokonania jednorazowego wyboru: pozostaje przy dotyczasowym systemie (0,10 zł na kliknięcie + 10% od wpłat poleconych Sprzedających) albo przechodzi na nowy (2% od zakupów, bez opłat za kliknięcie) bez możliwości wycofania decyzji.
Kolejna nowość to możliwość zastosowania (oprócz dostępnych dotychczas bannerów reklamowych) paneli wyszukiwarki, dzięki którym odwiedzający wspołpracujący z Allegro serwis będzie mógł łatwo wyświetlić listę interesujących go przedmiotów wystawionych w danym momencie na Allegro.pl. Panel wyszukiwarki to szansa na uatrakcyjnienie takiej witryny. Może on też okazać się narzędziem skuteczniejszym niż banner reklamowy.
Program Partnerski, który umożliwia właścicielom stron WWW zarabiać na promowaniu serwisu aukcyjnego, działa w Allegro od kilkunastu miesięcy. W tym czasie, dzięki współpracy z Partnerami, społeczność Allegro powiększyła się o niemal 100 tysięcy Użytkowników!
Więcej informacji o alternatywnym sposobie uzyskiwania korzyści z PP Allegro:
http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=47&item=460&zoom=N
Więcej informacji o panelach wyszukiwarki:
http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=47&item=459&zoom=N
Allegro.pl jest największym serwisem aukcji internetowych w Polsce. Jako pierwszy tego typu serwis rozpoczęło przeprowadzanie aukcji on-line w 1999 roku z nadzieją, że ta forma zawierania transakcji ma wielkie szanse na popularność i zainteresowanie. Przewidywania się sprawdziły. Obecnie serwis ma ponad milion zarejestrowanych Użytkowników. Allegro.pl umożliwia jak największej liczbie osób
i firm handel towarami i usługami poprzez ich wystawianie i licytację na aukcjach. Wszystkich aukcji dostępnych on-line na Allegro.pl jest ok. 170 000 tys. Dziennie wystawianych jest w serwisie od 20 000 – 22 000 tys. przedmiotów, zawieranych jest od 7 500 do 8 000 transakcji. Stanowi to obecnie 35-36% wszystkich kończących się w danym dniu aukcji.
Średnio użytkownik Allegro ogląda 28 stron przebywając na nich ok. 20 minut.Allegro.pl jest oficjalnym serwisem aukcyjnym m.in.: portalu Onet.pl, WP,Gazeta.pl oraz Hoga.pl.
więcej informacji:http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/marketing/press.php