Wiadomości branżowe

Nowy Link Sponsorowany w Wirtualnej Polsce i NetSprint.pl

Warszawa 15.03 - Wirtualna Polska i NetSprint.pl otwierają nowy etap współpracy. W wyniku zawartej umowy Reklamodawcy zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskują możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach Wirtualnej Polski, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl. Tworzy to unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do Użytkowników.W wyniku umowy Klient Wirtualnej Polski wykupując link sponsorowany lub boks reklamowy będzie miał szansę dotarcia z własną reklamą nie tylko do odbiorców wyników wyszukiwania w WP ale i internautów odwiedzających 120 dużych serwisów internetowych oraz kilku tysięcy witryn korzystających z systemu wyszukiwawczego NetSprint.  Zgodnie z porozumieniem stroną odpowiedzialną za obsługę, zarządzanie i rozwój produktu Boksy Reklamowe będzie Wirtualna Polska. NetSprint.pl natomiast skoncentruje się głównie na Linkach Sponsorowanych. Umowa przewiduje także współpracę Biur Reklamy Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.  Reklamodawcy zyskują dodatkowe możliwości w zakresie monitorowania i

Warszawa 15.03 – Wirtualna Polska i NetSprint.pl otwierają nowy etap współpracy. W wyniku zawartej umowy Reklamodawcy zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskują możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach Wirtualnej Polski, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl. Tworzy to unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do Użytkowników.

W wyniku umowy Klient Wirtualnej Polski wykupując link sponsorowany lub boks reklamowy będzie miał szansę dotarcia z własną reklamą nie tylko do odbiorców wyników wyszukiwania w WP ale i internautów odwiedzających 120 dużych serwisów internetowych oraz kilku tysięcy witryn korzystających z systemu wyszukiwawczego NetSprint.

 

Zgodnie z porozumieniem stroną odpowiedzialną za obsługę, zarządzanie i rozwój produktu Boksy Reklamowe będzie Wirtualna Polska. NetSprint.pl natomiast skoncentruje się głównie na Linkach Sponsorowanych. Umowa przewiduje także współpracę Biur Reklamy Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.

 

Reklamodawcy zyskują dodatkowe możliwości w zakresie monitorowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. Analiza szczegółowych statystyk reklamowych dostępnych on-line dla klientów oraz możliwość wprowadzania zmian w trakcie trwania kampanii pozwalają na stałe potęgowanie efektywności Linku Sponsorowanego. Dzięki elastycznemu mechanizmowi przypisywania fraz i słów kluczowych do poszczególnych Linków Sponsorowanych możliwe jest ponadto zwiększenie precyzji reklamy. Nad przebiegiem kampanii czuwają dodatkowo konsultanci reklamowi NetSprint.pl, którzy pomogą optymalizować jej przebieg.

 

Wzbogacamy naszą ofertę reklamową uatrakcyjniając ją o rozwiązania niedostępne u innych partnerów. Współpracując z Netsprint.pl łączymy precyzję dotarcia przekazu reklamowego z jego dużym zasięgiem – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski S.A.Wspólnie z partnerem otwieramy przed klientami nowe, atrakcyjne możliwości reklamowe oparte na elastyczności, otwartości na potrzeby reklamodawcy, sile integracji dwóch znacznych potencjałów.”

 

Rozpoczęcie współpracy jest bardzo ważnym wydarzeniem dla naszej firmy – mówi Artur Banach z firmy NetSprint.pl. – Jesteśmy przekonani, że połączenie kompetencji i potencjału Wirtualnej Polski i naszej wyszukiwarki umożliwia nam stworzenie unikalnych produktów reklamowych dla Reklamodawców. To oni mają przede wszystkim skorzystać na tym porozumieniu.”

A to już wiesz?  Bardzo dobre wyniki finansowe NetSprint.pl

 

Więcej informacji na temat nowej oferty:
http://biznes.szukaj.wp.pl
http://www.netsprint.pl/reklama.html


Wirtualna Polska to pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma komunikacji, informacji i transakcji elektronicznych. Współtworzona przez użytkowników sieci jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Systematycznie wzbogacając swe zasoby WP.pl udostępnia użytkownikom największą liczbę internetowych serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-biznes, niespotykaną ofertę reklamową, profesjonalne witryny finansowe.

 

NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. Obecny jest na rynku polskim i litewskim. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 120 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet. W kwietniu 2004 r. wyszukiwarka NetSprint została zwycięzcą IV edycji konkursu „Teraz Internet” w kategorii „Baza danych, katalogi, wyszukiwarki”, zaś w październiku Netsprint.pl zajął siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy