Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal WP.pl rozpoczęły jako pierwsze w Polsce testy rozwiązań typu Pay-per-Call w prasie. Wprowadzone na rynek kilka dni temu Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej.
Na początku maja Linki Telefoniczne znalazły się w ofercie wyszukiwarki NetSprint.pl oraz portalu WP.pl. Po debiucie internetowym nowego produktu, firmy, jako pierwsze w Polsce, zdecydowały się na wdrożenie go w prasie. Testy przeprowadzane są w Gazecie Pomorskiej, która należy do spółki Media Regionalne, będącej podobnie jak NetSprint.pl, własnością europejskiej grupy medialnej Mecom.
Link Telefoniczny to reklama składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu – w zależności od potrzeb reklamodawcy lokalnego lub 0-800. Każda rozmowa od potencjalnych klientów jest automatycznie przekierowywana na telefon reklamodawcy.
Reklama Linków Telefonicznych w Gazecie Pomorskiej jest prezentowana w postaci ogłoszenia prasowego. Miejsce jej prezentacji jest uzależnione od kontekstu reklamy, co oznacza, że pojawia się w określonej sekcji tematycznej ogłoszeń drobnych lub przy artykule powiązanym tematycznie z reklamowanym produktem lub usługą. Pozwala to reklamodawcom na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Obecnie w Gazecie Pomorskiej produkt jest testowany przez 10 klientów z różnych branż.
Nowy produkt został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców lokalnych, którzy często nie posiadają strony www oraz firm prowadzących sprzedaż przez call center. Badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Market Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon – zadeklarowało tak aż 68% amerykańskich respondentów.
Link Telefoniczny jest płatny w modelu „pay–per-call”, co oznacza, że reklamę rozlicza się tylko na podstawie telefonów od zainteresowanych klientów. Reklamodawca płaci jedynie za kontakt ze strony potencjalnego klienta, czyli połączenie trwające ponad 10 sekund, a poza tym nie ponosi żadnych kosztów telekomunikacyjnych. Reklamodawcy korzystający z Linku Telefonicznego mogą ściśle monitorować postęp kampanii poprzez Panel Klienta, w którym obserwują ilość telefonów, czas kontaktów oraz szczegółowy billing. Mają również możliwość określenia planu emisji oraz dni i godzin, w których chcieliby otrzymywać telefony od potencjalnych klientów.
NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Współpracuje z kilkoma tysiącami klientów prezentujących swoje reklamy w wynikach wyszukiwania oraz systemie reklamy kontekstowej Adkontekst (zasięg w czerwcu wg badań Megapanel/PBI wyniósł 87%).
Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet, NetSprint Site i NetSprint eCommerce. Na początku 2007 roku NetSprint wprowadził na rynek aplikację NewsPoint – monitoring komunikacji w Internecie, oferujący nowatorskie narzędzia badania treści publikowanych w Internecie.
NetSprint.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych Europy Środkowej. Wyszukiwarka NetSprint jest dwukrotnym zwycięzcą konkursu "Teraz Internet" w kategorii "Baza danych, katalogi, wyszukiwarki. Spółka zajęła również siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Właścicielem NetSprint.pl jest międzynarodowa grupa medialna Mecom Europe.
Dodatkowych informacji udzielają:
Olga Kamińska
Specjalista ds. public relations
NetSprint.pl Sp. z o.o.
ul. Tyniecka 44c, 02-621 Warszawa
tel. 022 8 444 990 w. 404
e-mail: olga.kaminska@netsprint.pl
Tomasz Musiał
New Business Development Manager
NetSprint.pl Sp. z o.o.
ul. Tyniecka 44c, 02-621 Warszawa
tel. 022 8 444 990 w. 103
e-mail: tomasz.musial@netsprint.pl