Wiadomości branżowe

Platforma Samsung Smart TV coraz popularniejsza wśród Polaków

Znajomość Smart TV w Polsce rośnie z miesiąca na miesiąc. Jeszcze w marcu o telewizorach z platformą Smart TV słyszało 46 proc. respondentów. Obecnie ta liczba wynosi aż 68 proc. Marką, która Polakom kojarzy się w pierwszej kolejności ze Smart TV jest Samsung. Także najwięcej ankietowanych bierze koreańską firmę pod uwagę w przypadku ewentualnego zakupu telewizora.Samsung jako pierwszy w Polsce w pełni zintegrował telewizję z internetem. Nie tak dawno, bo w 2009 roku za pośrednictwem platformy Internet@TV mogliśmy korzystać z 3 polskich aplikacji. W 2011 do dyspozycji widzów oddano Samsung Smart TV – nowy interfejs użytkownika a wraz z nim 19 polskich aplikacji. Obecnie posiadacze telewizorów, kin domowych i odtwarzaczy Blu-Ray mogą wybierać z pośród 65 polskich aplikacji oraz 400 globalnych. Nic więc dziwnego, że Samsung Smart TV na dobre zakorzeniło się w umysłach Polaków. Aż 62 proc. ankietowanych, pytanych o producentów inteligentnych telewizorów, w pierwszej kolejności wskazuje firmę Samsung.  Samsung Smart InteractionJedną z innowacyjnych funkcji Samsung Smart TV jest Smart Interaction. Ta wyrafinowana technologia, dostępna w telewizorach z serii ES 8000 i

Znajomość Smart TV w Polsce rośnie z miesiąca na miesiąc. Jeszcze w marcu o telewizorach z platformą Smart TV słyszało 46 proc. respondentów. Obecnie ta liczba wynosi aż 68 proc. Marką, która Polakom kojarzy się w pierwszej kolejności ze Smart TV jest Samsung. Także najwięcej ankietowanych bierze koreańską firmę pod uwagę w przypadku ewentualnego zakupu telewizora.

Samsung jako pierwszy w Polsce w pełni zintegrował telewizję z internetem. Nie tak dawno, bo w 2009 roku za pośrednictwem platformy Internet@TV mogliśmy korzystać z 3 polskich aplikacji. W 2011 do dyspozycji widzów oddano Samsung Smart TV ? nowy interfejs użytkownika a wraz z nim 19 polskich aplikacji. Obecnie posiadacze telewizorów, kin domowych i odtwarzaczy Blu-Ray mogą wybierać z pośród 65 polskich aplikacji oraz 400 globalnych. Nic więc dziwnego, że Samsung Smart TV na dobre zakorzeniło się w umysłach Polaków. Aż 62 proc. ankietowanych, pytanych o producentów inteligentnych telewizorów, w pierwszej kolejności wskazuje firmę Samsung.  

Samsung Smart Interaction
Jedną z innowacyjnych funkcji Samsung Smart TV jest Smart Interaction. Ta wyrafinowana technologia, dostępna w telewizorach z serii ES 8000 i ES 7000 umożliwia sterowanie telewizorem bez naciskania jakichkolwiek przycisków, a co za tym idzie, bez użycia pilota. Wszystko dzieje się za pomocą poleceń głosowych i gestów. Dzięki nim można łatwo włączyć albo wyłączyć swój odbiornik TV, zmienić kanał, włączyć wybraną aplikację lub przeszukiwać sieć internetową. Wbudowana kamera z technologią rozpoznawania twarzy pozwala na zalogowanie się do serwera Smart Hub i kont użytkowników bez konieczności wpisywania loginu lub hasła. Wykonując gesty, nie trzeba zbliżać się do telewizora. Samsung Smart TV dostrzeże nasze ruchy nawet z kilku metrów.

Centrum domowej rozrywki
Smart TV to koncepcja korzystania z różnych mediów, jakie mamy w domu, na największym ekranie. Smart TV jest także rozszerzeniem możliwości tradycyjnego sposobu korzystania z Internetu. Telewizory firmy Samsung zapewniają dostęp do rozbudowanych treści udostępnionych w ramach trzech nowatorskich usług: Kids, Fitness i Family Story. Sekcja Samsung Kids łączy domową rozrywkę z zaletami programów edukacyjnych, aplikacja Samsung Fitness umożliwia wykonywanie ćwiczeń poprawiających kondycję fizyczną w zaciszu własnego domu, podczas gdy album Samsung Family Story zapewnia, że cenne wspomnienia rodzinne będą nie tylko przechowywane, ale też łatwo udostępniane w telewizorze Smart TV. W ten sposób telewizor Samsung staje się prawdziwym centrum domowej rozrywki.

A to już wiesz?  Zwiększ możliwości Samsung GALAXY Note II dzięki dedykowanym akcesoriom

Samsung Smart TV ? nowoczesność i innowacyjność
Telewizory Samsung kojarzą się Polakom z nowoczesną technologią (55 proc. wskazań) oraz innowacyjnością (52 proc. badanych). 53 proc. ankietowanych podpisuje się pod stwierdzeniem, że Samsung jest marką dla nich. Ponad połowa ankietowanych uważa koreańską firmę za dynamicznie rozwijającą się oraz posiadającą produkty wysokiej jakości. Znajomość Smart TV wśród Polaków wzrosła z 46 proc. w marcu 2012, do poziomu 68 proc. obecnie. Jest to wzrost o prawie 50 proc., co jednoznacznie pokazuje, że coraz więcej osób świadomych jest obecności inteligentnych telewizorów Samsung.

Nowoczesne wzornictwo
Telewizory Samsung odróżnia od konkurencji także wysmakowany design, który stanowi ciekawy akcent w domowym wnętrzu. Urządzenia Samsung Smart TV posiadają minimalistyczne wzornictwo, które potęguje wrażenie dostojnej elegancji, harmonijnie wkomponowując się w otoczenie. Telewizory Samsung doskonale prezentują się w każdym domu lub mieszkaniu.

Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich oferowanych przez siebie produktach ? telewizorach, smartfonach, komputerach, drukarkach, kamerach, lodówkach, dyskach SSD i kartach pamięci. Szeroka gama urządzeń i najnowszych rozwiązań technologicznych oferowanych przez Samsung, pozwalają na odkrywanie niespotykanych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com

Źródło Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy