Accor

Przygotuj się na re-opening z Astore – partnerem zakupowym oraz platformą e-commerce stworzoną dla branży HoReCa

Przygotuj się na re-opening z Astore – partnerem zakupowym oraz platformą e-commerce stworzoną dla branży HoReCa
Press release Komunikat prasowy Warszawa, 06 maja 2021 r. Przygotuj się na re-opening z Astore – partnerem zakupowym oraz platformą e-commerce stworzoną dla branży HoReCa

Press release

Komunikat prasowy
Warszawa, 06 maja 2021 r.

Przygotuj się na re-opening z Astore – partnerem zakupowym oraz platformą e-commerce stworzoną dla branży HoReCa

Dla wielu firm i biznesów pandemia jest czasem na przeskalowanie działalności, wprowadzenie modernizacji czy optymalizację procesów zakupowych. Oczekiwanie na ponowne otwarcie obiektu, to doskonały moment, by przygotować się w pełni do pierwszego sezonu w nowej rzeczywistości. W wykorzystaniu tej szansy hotelarzom może pomóc platforma e-commerce Astore Shop, z której korzystają zespoły hoteli Accor. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, rozwiązanie oferuje szeroki wybór produktów i usług, pozwalając na oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach.

Globalna i intuicyjna platforma zakupów dla sektora HoReCa
Astore Shop to e-commerce’owa platforma B2B funkcjonująca w obrębie Globalnej Organizacji Zakupowej (Astore) dla branży hotelarskiej i HoReCa. Rozwiązanie powstało z myślą o optymalizacji funkcjonowania hoteli czy obiektów gastronomicznych, umożliwiając zarządzanie wszystkimi zamówieniami z jednego miejsca. Platforma Astore Shop pokrywa 100% potrzeb zakupowych, a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom cyfrowym zapewnia wygodę dzięki dostępności zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego. Astore współpracuje obecnie z ponad 7,5 tys. klientów rocznie, wśród których znajdują się hotele Accor, wiodącego globalnego lidera branży hotelarskiej. Platforma oferuje produkty i usługi od ponad 3,5 tys. dostawców na całym świecie.

Rzeczywistością wielu hoteli, obiektów noclegowych czy gastronomicznych są nadal zamówienia składane za pośrednictwem maila, telefonu czy czasem nawet zeskanowanego, ręcznie uzupełnionego zamówienia. Korzystając z takich rozwiązań, manager hotelu czy restauracji nie ma możliwości szybkiego porównania ofert od kilku dostawców lub obejrzenia produktu – posiada wyłącznie jego podstawowe parametry – tłumaczy Jakub Świątnicki reprezentujący brand Astore w Polsce.

Tymczasem Astore Shop funkcjonuje jak sklep online, w którym każdy może przeglądać i porównywać oferty, wybierać najkorzystniejsze z nich oraz zarządzać swoim biznesem w jednym miejscu, do którego zawsze ma dostęp 24h/7.

Zamawiający ma możliwość szybkiego porównania produktów, tworzenia dedykowanych list czy automatyzacji wysyłania powtarzalnych zamówień. Szef kuchni może szybko zweryfikować np. alergeny występujące w produktach, które chce zamówić, a szef techniczny danego obiektu może jednym kliknięciem sprawdzić zakupione ostatnio źródła światła, aby mieć pewność, że wybiera takie same. Co więcej, osoby zarządzające budżetem obiektu mogą definiować i nadawać uprawnienia swoim pracownikom, tworząc właściwą drogę obiegu dokumentów lub definiując maksymalny próg wydatków – dodaje Jakub Świątnicki.

Rozwiązanie szyte na miarę
Ponad 20 lat doświadczenia w branży oraz współpraca z 200 ekspertami zakupów dla hotelarstwa pozwoliła twórcom rozwiązania zaproponować kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw i wsparcie w procesie zakupowym. Astore oferuje zakupy „od a do z” w środowisku online dzięki dedykowanej platformie e-commerce i zarządzaniu kategoriami, gwarantując bezpieczeństwo każdej transakcji. Interfejs został zaprojektowany tak, żeby użytkownicy mogli przeglądać oferty od rekomendowanych dostawców, podobnie jak w sklepach internetowych. Każdy ma możliwość porównywania dostępnych ofert względem np. kategorii produktu, dostawcy, co pozwala na wybór najkorzystniejszej z nich, a tym samym: oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach. Platforma pokazuje cenę produktu, jego dostępność oraz czas realizacji zamówienia, umożliwiając bezpośrednią komunikację z dostawcą jeśli wystąpi taka potrzeba.

W swojej ofercie Astore posiada szeroki zakres artykułów od codziennych produktów spożywczych, przez zaopatrzenie operacyjne i wyposażenie, technologie cyfrowe, usługi sprzątania po zarządzanie złożonymi projektami budowlanymi i remontowymi. Platforma oferuje także specjalny pakiet COVID-19 obejmujący środki ochrony osobistej, przestrzeni wspólnych (dozowniki, przegrody z plexiglas itp.) oraz dezynfekcję pomieszczeń (ozonowanie, zamgławianie i naświetlanie). Dzięki temu Astore Shop jest online’owym centrum dla hotelarzy czy właścicieli obiektów gastronomicznych, gwarantującym spełnienie wszystkich potrzeb i codziennych operacji w jednym miejscu. Więcej informacji na temat Astore można znaleźć pod linkiem: www.astorecompany.com.

***

JAKUB ŚWIĄTNICKI, ACCOR SERVICES POLAND SP. Z O.O.
Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakupach, od ponad 10 lat na stanowiskach zarządzających działami zakupów. Od 2012 roku odpowiedzialny za dział zakupów Accor w Europie Wschodniej, obecnie odpowiada za rozwój brandu Astore w Europie Północnej Accor, w tym w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

O ACCOR
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here.

Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.