Wirtualnemedia.pl liderem wśród internetowych serwisów o mediach, reklamie i telekomunikacji!
Portal Wirtualnemedia.pl znalazł się na pierwszym miejscu wśród polskich serwisów internetowych poświęconych tematyce mediów, reklamy, internetu i telekomunikacji – wynika z najnowszych wyników standardu badania polskiego internetu Megapanel PBI / Gemius, opublikowanych 11 stycznia 2005 r.
Jak wynika z danych za październik 2004, serwis Wirtualnemedia.pl odwiedziło 101027 użytkowników (real users) a liczba odsłon wyniosła 1234758. Jest to najlepszy wynik w ponad trzyletniej historii istnienia portalu Wirtualnemedia.pl.
– Bardzo się cieszymy z osiągniętego wyniku. Już niebawem udostępni naszym czytelnikom szereg nowych usług, co powinno przyczynić się do dalszego wzrostu oglądalności – powiedział Marcin Szumichora, redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl.
Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku stycznia została przekroczona bariera 21 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl.
Badanie Megapanel PBI/Gemius – tworzące standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci – zostało zainicjowane przez największe podmioty rynku interaktywnego w Polsce w celu zapewnienia stabilnego rozwoju internetu i rynku reklamy internetowej w Polsce.
Celem badania jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników internetu oraz sposobu, w jaki internauci korzystają z sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników. Badaniem objętych jest obecnie wiele tysięcy witryn, zarówno polskich jak i zagranicznych.
###
Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to, co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu i reklamy.