Rainbow Tours S.A. uruchomił w stolicy nowe Biuro Obsługi Klienta. To już piąty punkt w mieście, gdzie można poznać ofertę tego touroperatora.
W strategii spółki jednym z najważniejszych elementów jest budowa własnej, silnej i świetnie zorganizowanej sieci sprzedaży. Obejmuje ona największe miasta, m.in. Poznań, Wrocław i właśnie Warszawę.
- Sprzedaż prowadzona przez własne biura jest tańsza od prowadzonej przez agentów turystycznych. Koszty własnych salonów sprzedaży są zdecydowanie niższe od prowizji wypłacanej agentom. Równie ważne jest dla nas utrzymanie pełnej kontroli nad ich funkcjonowaniem, ponieważ zależy nam na utrzymaniu wysokiej jakości obsługi – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours S.A.
Strategia budowania własnej sieci będzie również kontynuowana w następnym roku. W 2008 r. zaplanowano otwarcie kolejnych 10-14 biur.
Szybki rozwój umożliwi spółce wzmocnienie pozycji na rynku. Rainbow Tours dąży do tego, aby znaleźć się w czołówce polskich touroperatorów (obecnie jest na 5-6 pozycji).
W biurach Rainbow Tours można wybierać z oferty wycieczek lotniczych i autokarowych po Europie.
W katalogu spółki znajdują się także kierunki egzotyczne, takie jak: Kenia, Indie czy Wyspy Zielonego Przylądka.
Obecnie w całym kraju działa 25 biur obsługi klienta, w tym trzy na zasadzie franszyzy.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów.
W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych.