Wiadomości branżowe

Wind Mobile dostarczy platformę MRF dla Orange

W dniu 20.12.2011 spółka Wind Mobile SA zawarła umowę z PTK Centertel Sp. z o.o., operatorem sieci Orange, na dostawę modułu MRF (Media Resorce Function) stanowiącego element architektury IMS.„IP Multimedia Subsystem (IMS) to architektura sieci nowej generacji zapewniająca atrakcyjną możliwość budowy nowych usług multimedialnych, szybciej i efektywniej kosztowo w porównaniu z podejściem tradycyjnym. Cieszę się, że zostaliśmy wyróżnieni przez Orange i dostarczymy moduł MRF stanowiący fundament dla dalszych, innowacyjnych usług.” – mówi Kamil Nagrodzki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Techniczny Wind Mobile.Wind Mobile posiada bogatą ofertę platform operatorskich, które zapewniają realizację innowacyjnych usług dodanych (VAS) w architekturze nowej generacji IMS. Są to między innymi halodzwonki (ringback tones), poczta głosowa, audiokonferencje, rozwiązania call completion czy presence.„Nasza dotychczasowa współpraca z Orange dotyczyła obszaru mobilnej rozrywki. Nowy kontrakt z jednej strony rozszerza współpracę z naszym klientem na obszar mobilnej infrastruktury, a z drugiej daje nam unikalne doświadczenie w obszarze IMS, które będziemy wykorzystać

W dniu 20.12.2011 spółka Wind Mobile SA zawarła umowę z PTK Centertel Sp. z o.o., operatorem sieci Orange, na dostawę modułu MRF (Media Resorce Function) stanowiącego element architektury IMS.

<

p>„IP Multimedia Subsystem (IMS) to architektura sieci nowej generacji zapewniająca atrakcyjną możliwość budowy nowych usług multimedialnych, szybciej i efektywniej kosztowo w porównaniu z podejściem tradycyjnym. Cieszę się, że zostaliśmy wyróżnieni przez Orange i dostarczymy moduł MRF stanowiący fundament dla dalszych, innowacyjnych usług.” – mówi Kamil Nagrodzki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Techniczny Wind Mobile.

Wind Mobile posiada bogatą ofertę platform operatorskich, które zapewniają realizację innowacyjnych usług dodanych (VAS) w architekturze nowej generacji IMS. Są to między innymi halodzwonki (ringback tones), poczta głosowa, audiokonferencje, rozwiązania call completion czy presence.

„Nasza dotychczasowa współpraca z Orange dotyczyła obszaru mobilnej rozrywki. Nowy kontrakt z jednej strony rozszerza współpracę z naszym klientem na obszar mobilnej infrastruktury, a z drugiej daje nam unikalne doświadczenie w obszarze IMS, które będziemy wykorzystać zarówno w Polsce, jak i za granicą. Spodziewam się więc, że poczynione przez nas inwestycje w kompetencje IMS poparte doświadczeniem są źródłem nowego, istotnego potencjału biznesowego na nadchodzące lata.” – dodaje Igor Bokun, prezes zarządu Wind Mobile.

 

O Wind Mobile
Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Będąc użytkownikami telefonii komórkowej z produktami Wind Mobile spotykamy się każdego dnia.
Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, Halo Ads, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.
Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi mobilni operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (Era, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i P4 (Play Mobile), a także operator Nova w Islandii.

A to już wiesz?  Kolekcja odzieży mBanku i Alpinusa

O PTK Centertel
W Polsce operatorem Orange jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel (od 19 września 2005 r). Jedynym udziałowcem PTK Centertel jest obecnie Telekomunikacja Polska S.A.
Na polskim rynku Orange pojawił się jesienią 2005 r., zastępując popularną Ideę. Od początku nowa marka zjednała sobie rzeszę zwolenników. Dziś obecna jest na całym świecie. Orange powstał w marcu 1994 roku, na bardzo już wówczas konkurencyjnym rynku brytyjskim. Od początku ambicją Orange było stać się pierwszą, preferowaną przez klientów marką. Jej twórcy wiedzieli, że aby osiągnąć taki sukces, należy zbudować silny, nowatorski i wyraźnie odróżniający się od konkurencyjnych wizerunek marki, inny od marek skoncentrowanych na zaawansowanej technologii i skomplikowanych planach taryfowych.

Źródło Wind Mobile S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy