Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła kampanię promocyjną nowych telewizorów Samsung SUHD pod hasłem Wymagaj doskonałości. Czynny udział w kampanii bierze światowej sławy reżyser obrazu i oficjalny ambasador telewizorów Samsung SUHD, Paweł Edelman. Działania promocyjne obejmą takie kanały jak Outdoor, kino, social media (FB/YT/Twitter), będą też obecne w prasie oraz poprzez akcje niestandardowe.
Gdy myślę jak wydobyć emocje i prawdę scen, myślę o świetle, o detalach, głębi obrazu i barwach ? zdradza Paweł Edelman, ambasador telewizorów Samsung SUHD, w specjalnie przygotowanym na potrzeby kampanii spocie reklamowym. Edelman to jeden z najbardziej cenionych w Polsce i na świecie operatorów filmowych. Na swoim koncie ma współpracę z takimi reżyserami jak Andrzej Wajda, David Fincher czy Roman Polański. Współpraca z tym ostatnim na planie filmu Pianista zaowocowała nominacją do Oscara za znakomite zdjęcia. Operator był także obecny podczas oficjalnej premiery telewizorów SUHD w Polsce, w trakcie której wypowiedział się na temat m. in. jakości obrazu i innych zalet nowej serii telewizorów w rozmowie z cenionym krytykiem filmowym Tomaszem Raczkiem.
Największą innowacją zastosowaną w zakrzywionym telewizorze JS9000 jest opracowana przez firmę Samsung dodatkowa nanokrystaliczna powłoka. Ten na pierwszy rzut okna niewidoczny dodatek, w dużej mierze odpowiada za niedoścignioną jakość obrazu jaką oferują nowe telewizory Samsung SUHD. Nanokrystaliczne diody telewizora SUHD transmitują światło o różnej barwie w zależności od długości fali, umożliwiając doskonałe odwzorowanie barw i efektywność świetlną. Technologia ta pozwala uzyskać szeroką gamę bardziej naturalnych kolorów, niż w przypadku konwencjonalnych telewizorów.
Efektem połączenia zakrzywienia ekranu, nanokrystalicznej powłoki i wyżej wymienionych funkcji jest niespotykany dotąd kontrast, jasność, realistyczne odtworzenie barw oraz poziom szczegółowości obrazu.
W ramach kampanii Wymagaj doskonałości podkreślane jest znaczenie dla współczesnego widza takich czynników jak piękno koloru, głębia obrazu oraz perfekcyjne wzornictwo, które wyróżniają telewizory Samsung SUHD. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa www.suhd.samsung.pl, na której użytkownicy znajdą wyczerpujące informacje na temat wszystkich serii telewizorów SUHD. Kampania rozpoczęła się 8 maja 2015 i potrwa dwa miesiące, aż do 8 lipca 2015. W tym czasie działania promocyjne obejmą Outdoor, telewizję, kino, social media (FB/YT/Twitter), prasę oraz akcje niestandardowe.
Za kreację odpowiada agencja ISOBAR, media zaplanował dom mediowy Starcom, zaś za działania z zakresu public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
Główny spot kampanii jest dostępny do obejrzenia pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=fsYzG1V8XKs&feature=youtu.be
dostarczył infoWire.pl