Wiadomości branżowe

Xella buduje, Xella bloguje

Xella Polska uruchomiła blog korporacyjny. Jego celem jest komentowanie wydarzeń, które będą miały wpływ na rynek materiałów i usług budowlanych, a także informowanie w mniej formalny sposób o nowych materiałach, technologiach i budownictwie energooszczędnym.Budujemy - http://blog.xella.pl/budujemy - jest pierwszym blogiem, który pojawił się na platformie blogów korporacyjnych Xelli. W swym założeniu jest on połączeniem blogu eksperckiego i uchylonego okna, przez które będzie można zaglądać w życie firmy. Co jednak bardziej istotne - jest początkiem programu samokształcenia, zmierzającego do szerszego wykorzystania blogów korporacyjnych jako kanału komunikacyjnego firmy.Nasi pracownicy to najlepsze źródło eksperckiej wiedzy o nowych technologiach i rynku budowlanym. Chcemy dzielić się tą

Xella Polska uruchomiła blog korporacyjny. Jego celem jest komentowanie wydarzeń, które będą miały wpływ na rynek materiałów i usług budowlanych, a także informowanie w mniej formalny sposób o nowych materiałach, technologiach i budownictwie energooszczędnym.

Budujemy – http://blog.xella.pl/budujemy – jest pierwszym blogiem, który pojawił się na platformie blogów korporacyjnych Xelli. W swym założeniu jest on połączeniem blogu eksperckiego i uchylonego okna, przez które będzie można zaglądać w życie firmy. Co jednak bardziej istotne – jest początkiem programu samokształcenia, zmierzającego do szerszego wykorzystania blogów korporacyjnych jako kanału komunikacyjnego firmy.

Nasi pracownicy to najlepsze źródło eksperckiej wiedzy o nowych technologiach i rynku budowlanym. Chcemy dzielić się tą wiedzą, a blog korporacyjny wydaje się być do tego najlepszym narzędziem. Będzie on świetnym uzupełnieniem naszej strategii obecności w Internecie, łącznikiem pomiędzy naszymi oficjalnymi serwisami, a także platformą do dyskusji – mówi Monika Rustecka odpowiedzialna w Xella Polska za marketing.

Blog będzie wykorzystywany jako uzupełnienie działań media relations, stanowiąc naturalne wypełnienie przestrzeni pomiędzy oficjalnymi komunikatami firmy. W tym celu zostanie zintegrowany z biurem prasowym, gdzie będą też wyświetlane najnowsze wpisy.

Mamy pełną świadomość trudności i zagrożeń, jakie wiążą się z prowadzeniem blogów korporacyjnych. Z jednej strony stoimy przed zadaniem merytorycznego zaangażowania w redagowanie blogów większej grupy osób z naszej firmy, z drugiej zaś wiemy, że takie działanie jest sprzeczne z kanonami komunikacji zakładającej, że w imieniu firmy wypowiada się rzecznik prasowy – mówi Monika Zgórska zajmująca się w Xelli działaniami PR.

Blog będzie redagował zespół kilku osób. Wesprze je początkowo redaktor bloga, który – wykorzystując propozycje tematów i robocze teksty – pomoże w redagowaniu wpisów. Docelowo coraz większa liczba wpisów będzie podpisywana imieniem i nazwiskiem autora, a poszczególni pracownicy będą mieli możliwość tworzenia także swoich własnych blogów. W miarę rozwoju projektu rozwijana będzie też polityka blogu, czyli zbiór zasad dla blogujących. Początkowa polityka blogu ogranicza się do jasno sprecyzowanego celu projektu.Zastosowany system blogowy to rozwiązanie Roller Weblogger, wykorzystywane przez takie korporacje, jak IBM i SUN Microsystems, który do wymagań projektu Xelli przystosowała firma netPR.pl.

<

A to już wiesz?  Local Stars ? odkryj gwiazdy lokalnego biznesu z Grouponem

p align=”center”>###

Firma XELLA Polska Sp. z o.o. oferuje produkty marki YTONG i SILKA, stosowane w budownictwie mieszkaniowym. Produkcja materiałów odbywa się w 13 nowoczesnych zakładach na terenie całej Polski. Sprzedaż firma Xella prowadzi poprzez sieć dystrybucji na terenie całego kraju oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, obwód Kaliningradzki. W grupie zatrudnionych jest około 870 osób.

Więcej informacji w serwisach: www.xella.pl, www.xella20cm.pl, www.budowane.pl, www.portalrolniczy.pl.

Źródło Xella Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy