mBank rozszerzył możliwość zasilania konta telefonicznego dla Abonentów kolejnych sieci. Dzięki temu Klienci posiadający numery w sieciach: Era, Orange oraz Play mogą doładowywać swoje telefony wprost z rachunku w mBanku wysyłając wiadomość SMS.
Do tej pory doładowania SMS w mBanku dostępne były tylko dla Klientów sieci mBank mobile i Plus. Obecnie z tej funkcji mogą korzystać również Abonenci sieci Era, Orange i Play. Wygodne doładowanie SMS pozwala na zasilenie konta przez całą dobę, z każdego miejsca na świecie. Kwota doładowania jest pobierana wprost z rachunku w mBanku.
Z punktu widzenia Klienta usługa doładowania SMS jest bardzo wygodna. Dzięki niej użytkownicy telefonów w systemie pre-paid mogą w dowolnej chwili zasilić swój numer, bez konieczności logowania się do systemu bankowego. Usługa przypadła już do gustu użytkownikom sieci mBank mobile oraz Plus, co miesiąc liczba osób korzystających z niej wzrasta znacząco. Mamy nadzieję, że Abonenci pozostałych sieci również docenią funkcjonalność tej usługi – mówi Damian Miros, odpowiedzialny za wdrożenie usługi.
Aby doładować konto, wystarczy wysłać SMS na numer: 3388 w treści wpisując kwotę doładowania, np.: „20”. Minimalna kwota jednorazowego doładowania to 5 zł, maksymalna – 50 zł.
Aktywacja usługi jest bezpłatna, Klient ponosi wyłącznie koszt wysłania wiadomości SMS rozliczany zgodnie z cennikiem operatora. Dla użytkowników mBank mobile wysłanie wiadomości pod 3388 jest bezpłatne. Pobranie środków z rachunku bankowego następuje automatycznie. Maksymalny limit miesięczny dla jednego Klienta, niezależnie od liczby zarejestrowanych numerów, wynosi 150 PLN
.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).