W mojeauto.pl uruchomiony został nowy mechanizm komunikacji pomiędzy internautami poszukującymi nowych samochodów a dealerami. Mechanizm dostępny jest na stronach platformy mojeauto.pl, a także w portalu Onet.pl – w serwisie moto.onet.pl.
Korzyści z wprowadzonych zmian odczują zarówno internauci, jak i dealerzy. Osoby szukające nowego samochodu mogą wybrać i skonfigurować jeden z sześciu tysięcy modeli będących aktualnie w sprzedaży na polskim rynku oraz w prosty sposób zapytać wybranego dealera o szczegóły oferty. Z kolei dealer, w tych ciężkich dla branży motoryzacyjnej czasach, ma możliwość pozyskania nowych klientów.
„Od momentu zmiany naszego profilu z platformy transakcyjnej na informacyjną pracujemy stale nad tym, aby klienci otrzymali jak najlepsze i najpełniejsze informacje o samochodach i możliwościach ich zakupu. Z drugiej strony ułatwiamy też zadanie dealerowi, który otrzymując zapytanie zna już bardzo dokładnie preferencje i potrzeby potencjalnego klienta, dzięki czemu może przygotować dla niego równie precyzyjna ofertę. Dzięki naszym mechanizmom zarówno oferent, jak i kupujący nie musi ograniczać się tylko do lokalnego rynku” – mówi Szymon Siwek, szef działu marketingu Internet Service SA – ” Teraz obie strony docenią nową, jeszcze łatwiejszą obsługę konfiguratora samochodów, który w intuicyjny sposób prowadzi internautę do wysyłki zapytania ofertowego. Oczywiście bezpłatnego”.