W dwa tygodnie w drogeriach Rossmann sprzedano 50 tysięcy zestawów promujących akcję „Powiedz TAK transplantologii”.
W skład zestawu wchodziła karta oświadczenia woli oraz specjalna bransoletka. Zainteresowanie akcją było ogromne i jeszcze przez kilka tygodni po zakończeniu sprzedaży klienci sieci Rossmann pytają o dostępność zestawów. Pakiet kosztował 5 zł, a całkowity dochód ze sprzedaży na rzecz Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej. Uzyskane środki będą przeznaczone na promowanie idei transplantacji w społeczeństwie, wydanie materiałów informacyjnych dla pacjentów, prowadzenie zajęć w szkołach. Organizatorami akcji obok firmy Rossmann byli Allegro.pl oraz Fundacja „TVN Nie jesteś sam”.
„W Polsce blisko 2 tysiące ludzi oczekuje w kolejce po drugie życie. Przeszczep organów to dla nich jedyna szansa na wyleczenie, kiedy nie ma innego ratunku…”.